wtorek, 13 sierpnia 2013

Widoczki z Zakopanego:)

Ostatni tydzień spędziłam w górach a konkretnie w Zakopanem:) Kocham góry, uwielbiam te widoki, ogromną przestrzeń i klimat charakterystyczny dla gór. Pogoda była piękna. Odpoczęłam psychicznie, bo fizycznie wróciłam jeszcze bardziej zmęczona niż przed wyjazdem, z odciskami na stopach, ale było warto:) Przesyłam Wam kilka zdjeć, abyście też mogli poczuć ten klimat:)










Jak Wam się podobają moje zdjęcia?:) Lubicie góry? Gdzie Wy w tym roku byłyście na wakacjach?

Buziaki, Margaritess. ;)

22 komentarze:

  1. lubię góry ;) świetne zdjęcia! :)

    zapraszam w wolnej chwili na rozdanie:
    http://madisonbeckett.blogspot.com/2013/08/pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia! JA uwielbiam góry, ale teraz jeżdżę do Zakopanego tylko zimą-narty.. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne widoki ;-) Uwielbiam Zakopane, ma swój klimat ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. KOCHAM GÓRY <3 Już za tydzień jadę do Zakopanego o nie mogę się doczekać :) Straszne są jeszcze kolejki do wjazdów, np. na Kasprowy lub Gubałówkę? Orientujesz się może?
    P.S. Świetne zdjęcia!
    Dołączam do grona Twoich obserwatorów, mam nadzieję, że odwiedzisz mnie.
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Morskie Oko, czy mam zwidy? <3
    Być może będe w Zakopanem jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to Morskie i Czarny Staw:))

      Usuń
    2. dobrze, że to jednak to ;d
      bo mieszkam prawie w górach i jakby sie okazało że to nie to to wstyd xD

      Usuń
  6. oooo, ale ładnie!! *_*
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. w Zakopanym byłam wiele lat temu, ale wspaniale wspominam tą wycieczkę:) mimo, że pogoda nie dopisała i tak było tam pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, nigdy nie byłam w Zakopanym, ale bardzo mi się tam podoba widząc takie zdjęcia <3.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie jest w Zakopanym. Bylam kilka razy i nie żałuję : p
    Pomozesz w zdobyciu shinystar http://shinybox.pl/?ref=52fbff2 ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne widoki :)
    opinions-dreams-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Just found your blog and loving it. Maybe we can follow each other on GFC or bloglovin? Please feel free to stop by my blog and let me know. XO

    http://mevamarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia!!
    Zakopane to piękne miasto <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię Zakopane. Co roku tam jestem, niestety w tym nie. :(
    Ja Cię chyba gdzieś widziałam, bo taka znajoma buźka. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam góry a szczególnie Zakopane, był taki okres, że jeździłam 4 razy do roku. Teraz niestety boom na Zakopane spowodował, że wybieram inne kierunki.

    OdpowiedzUsuń