środa, 11 grudnia 2013

Avon, Kąpielowe konfetti `Płatki śniegu`


Kąpielowe płatki śniegu z Avonu są świetną alternatywą dla płynów do kąpieli i zdecydowanie umilają kąpiel. Rozpuszczają się w wodzie tworząc pianę i dają piękny zapach kwiatu lotosu.


Płatki są zamknięte w plastikowym pudełeczku i faktycznie wyglądają jak płatki śniegu:) Są w kolorze białym i fioletowym. Są miłe i mięciutkie w dotyku, pachną zarówno przed jak i po rozpuszczeniu.




Jak działają? Wrzucamy je do wody, mieszamy i powstaje piana:) Płatki szybko się rozpuszczają, rozpuszczając się mają kremową konsystencje. Naprawdę nie potrzeba ich wielu, aby uzyskać fajną pianę. No chyba, że chcecie mieć pianę aż po same brzegi wanny to wtedy polecałabym dodać ich wiecej - wtedy mogą być mało wydajne. Ich regularna cena to ponad 20 zł - jak dla mnie drogo jak na tego typu produkt i chociaż je uwielbiam to nie kupiłabym ich w tej cenie. W obecnym katalogu Avonu są za 8 zł - to już cena bardzo przystępna:) Myślę, że idealnie sprawdzą się na prezent :)


Na tym zdjęciu możecie zobaczyć jak wyglądają płatki podczas rozpuszczania. Pokazałam Wam to na malutkiej ilości - ze względu na słabe światło w mojej łazience, nie mogłam Wam pokazać jak wyglądają płatki i piana w wannie.


Tak wygląda piana z kilku płatków. Moim zdaniem całkiem niezła:)

Płatki nie brudzą wanny, całkowicie się rozpuszczają, nie pozostawiając żadnych grudek. Jakiś specjalnych właściwości pielęgnujących nie zauważyłam, ale ja po każdym myciu używam balsam. Zapach jest delikatny, ale równocześnie intensywny, ponieważ cały czas pachną podczas kąpieli. Nie wiem czemu ten produkt zbiera sporo negatywnych opinii - ja nie widzę w jego działaniu żadnych wad, poza ceną.

Jeżeli znacie ten produkt, to koniecznie podzielcie się swoją opinią:)

Buziaki, Margaritess. :)

15 komentarzy:

  1. ale super:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/recenzje-hean-nowinska.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają prześlicznie! Masz racje, że będą świetny pomysłem na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już samym wyglądem bardzo u mnie plusują :) Idealne na zimowe, wieczorne SPA we własnej łazience :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa sprawa z tymi płatkami, widziałam je kiedyś w katalogu, ale myślałam, że będą mało wydajne. Jak tylko będą w dobrej cenie, to myślę, że się skuszę :)

    Gosiu, zapraszam do mnie na świąteczne rozdanie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie sądziłam, że są takie fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam ciekawa jak wyglądają te płatki w rzeczywistości. Szkoda, że ich jest tak mało :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądają!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. pomyslowe, nie widzialam ze takie cos jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz spotykam się z produktem do kąpieli w tej formie :) sama bym ich chyba nie kupiła, ale nie obraziłabym się za taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się prezentują takie płatki ;) No i oczywiście pienią się też super ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie widziałam ich w angielskim katalogu, a może jestem slepa :P z chęcią przetestuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne! :)
    szkoda, że się szybko rozpuszczają :) pewnie tak jak te wszystkie kule do kąpieli itp

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądają ślicznie mnie by było szkoda ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przez długi czas ich nie używałam, bo tak ładnie wyglądały na półce:))

      Usuń
  14. Chciałam Cię poinformować, że nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)
    http://niippi.blogspot.com/2013/12/liebster-blog-award-i-fanpage.html

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    Paula

    OdpowiedzUsuń