niedziela, 5 stycznia 2014

Nowości w mojej kosmetyczce

Było już chwalenie się prezentami zapachowymi, teraz przyszedł czas na pochwalenie się jakie nowości kosmetyczne znalazłam pod choinką:)

Nowość Joanny - zestaw trzech żeli pod prysznic o cudownie słodkich zapachach:)

White Flower's, Błoto z Morza Martwego - maska na twarz i całe ciało do każdego rodzaju cery

Sweet Secret, przesłodki zestaw - peeling do ciała i balsam o zapachu korzennych pierniczków z lukrem:) oraz waniliowy krem do rąk.

Avon, Planet Spa, peeling, olejek oraz masło do ciała z kwiatem franglpani i trawą cytrynową.

Miałyście któryś z tych kosmetyków?

Buziaki, Margaritess. :)

12 komentarzy:

  1. Nie miałam tych produktów.
    Żele z Joanny mają bardzo kuszące opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kolezanka dostala te zele z joanny, sa swietne<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zestaw sweet secret, tyle że szarlotkowy. Jest boski!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam żadnych kosmetyków, ale wszystkie mają fajne opakowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nieno zabilas mnie tymi zapachami. pierniczki? szarlotka? ja bym chyba wlala sobie do buzi tych zeli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestawu z Farmony bardzo zazdroszczę ;)
    Ogólnie super nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nowości, miłego zużywania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szukałam tych żeli z Joanny, ale nie ma ich w drogeriach ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że one są tylko w takich mniejszych drogeriach, wiem, że moje były kupione w markecie. :)

      Usuń
  9. fajne nowości, miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam balsamy, kremy i peelingi Sweet Secret :)

    OdpowiedzUsuń