piątek, 3 stycznia 2014

Pomadka ochronna - konieczna na zimę

Ja przez cały rok używam pomadek ochronnych i balsamów do ust a zimą to już szczególnie. Nie wyobrażam sobie wyjść na dwór bez pomadki, zawsze mam ją przy sobie. Dzisiaj będzie o pomadce od Quiz Cosmetics, którą dostałam na spotkaniu blogerek.


Jest to pomadka z aloesem i rokitnikiem. Dzięki temu, że jest w sztyfcie jest bardzo wygodna i możemy ją wszędzie ze sobą zabrać. Balsamów w słoiczku wolę używać w domu.  Pomadka jest całkowicie bezbarwna, nie pozostawia na ustach żadnego koloru. Dobrze nawilża usta, są po niej gładkie i miękkie i co najważniejsze chroni je przed zimnem. Dość długo się wchłania, ale to zdecydowany plus, ponieważ pozostawia warstwę ochorną na ustach, tak jak powinna. Ładnie, delikatnie pachnie. Nie jestem do końca pewna czy poradziłaby sobie z mocno spierzchniętymi ustami, ale myślę, że od tego są bardziej treściwe balsamy na noc, a ta jest idealna na dzień.


Pomadka bardzo przypadła mi do gustu i jeśli macie okazję ją kupić to serdecznie ją Wam polecam.

Może już jej używałyście? Jakie są Wasze ulubione pomadki do ust?

Pozdrawiam, Margaritess. :)

17 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzą tą pomadkę, ale zaciekawiła mnie :)
    Ja najczęściej używam ostatnio pomadek ochronnych z Isany i alterry bo bardzo fajnie u mnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo tak, pomadka to must have !
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sobie życia bez Carmexa nie wyobrażam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie, ja Carmexa jeszcze nie próbowałam...

      Usuń
  4. Ja także zawsze mam przy sobie taką pomadkę - najczęściej w kieszeni w kurtce lub płaszczu i przez to często je gubię ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie cierpię pomadek na usta, zawsze mi jakoś one ciążą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super post:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/nowosci-od-firm.html

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy wcześniej na oczy nie widziałam takiego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie próbowałam, ale narazie używam neutrogeny :3

    Zapraszam do mnie :
    streetfashionforeveryday.blogspot.com
    Oraz zapraszam do polubienia mojego profilu na facebooku :
    https://www.facebook.com/pages/Uliczna-Moda-Na-Co-Dzie%C5%84/210271709073998

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam 3 pomadki i z wszystkich jestem zadowolona, nie mam problemów z ustami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tej jeszcze nie miałam, a obecnie używam arbuzowej z avonu i burts beesa. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ostatnio zamówiłam sobie Burt's Bees i jestem wniebowzięta, pomadka ideał :) wcześniej używałam wazelinki, ale przestała mnie zadowalać :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam z Nivea i jest wyśmienita !

    OdpowiedzUsuń