środa, 26 lutego 2014

Avon, Color Trend, kredka do oczu

Może pamiętacie jak latem poszukiwałam idealnej kredki lub eye liner w kolorze turkusowym lub błękitnym. Znalazłam kilka, o których możecie przeczytać tutaj Bell, Eye liner, Deep ColourKredka do oczu czaruj koloremWibo, Eye liner, ale żaden z nich nie był idealny. Wreszcie udało mi się znaleźć kolor, który w 100% mi odpowiada :) Jest to kredka do oczu z Avonu, z serii Color Trend w kolorze turquoise.


Kredka ma przepiękny, turkusowy kolor. Widziałam ją wcześniej w katalogu, nie wiem dlaczego jej nie kupiłam. Jest miękka, bardzo dobrze się rozprowadza, łatwo rysuje się nią kreskę.


Kredka jest bardzo trwała, wytrzymuje cały dzień bez żadnych poprawek a kolor jest tak samo intensywny jak podczas nakładania. Nie rozmasuje się, nie znika z oczu a przy tym nie mam problemu z jej zmyciem. Łatwo i szybko można ją zatemperować.


Lubię kredki do oczu z Avonu a ta dodatkowo urzekła mnie kolorem, którego poszukiwałam od dawna. Jeżeli jeszcze nie próbowałyście tych kredek, to serdecznie Wam je polecam!

A tak kredka wygląda na oczach:




Podoba Wam się kolor? Lubicie kolorowe kreski na oczach?

Pozdrawiam, Margaritess. :)

12 komentarzy:

  1. Ma bardzo ładny intensywny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny kolor :) Miałam tę kredkę, ale czarną i też świetnie się sprawowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pięknie wygląda na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow z Twoim kolorem oczu efekt jest świetny! Ja sama kolorowych kresek nie lubię, tylko czerń i brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor! Mam ta kredkę w kolorze białym i jestem zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał piękny kolor! Pasuję Ci idealnie, naprawdę jestem pod wrażeniem!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wygląda :) lubię kolorowe, ale zwykle maluję kreskę czarnym cieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny odcień, ładnie podbija ci tęczówkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny kolorek :D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest naprawdę świetna, chyba sobie ją zamówię... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam taką samą! kolor jest megaaaa :D

    OdpowiedzUsuń