piątek, 14 lutego 2014

Dwie próbki od Bingo Spa

Jakiś czas temu dostałam od BingoSpa kilka próbek do przetestowania. Nie ukrywam, że bardzo cieżko jest wyrobić sobie zdanie o jakimś produkcie po jednej czy dwóch próbkach. W tym poście powiem Wam trochę o Serum kolagenowym oraz o delikatnie złuszczającym kremie z kwasami AHA.

Delikatnie złuszczający krem z kwasami AHA



Kremu używałam na noc, próbki starczyły mi na około 1,5 tygodnia stosowania. Krem ma lekką konsystencję, szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu na twarzy. Co do złuszczania, nic takiego nie zauważyłam. Myślę, że może to wina tego, iż za krótko stosowałam ten krem. Fajnie nawilżał buzię, ale nie zauważyłam, żeby moja skóra została złuszczona. Zapach kremu średnio przypadł mi do gustu.

Serum kolagenowe, uda, brzuch, pośladki



Kolagenowe serum z zieloną herbatą, l-karnityną, masłem shea i brzoskwinią do aplikacji na uda, brzuch, pośladki. Próbki starczyły mi na dwa użycia na uda. Konsystencja jest lekka, w miarę szybko się wchłania. Bardzo ładnie, cytrusowo pachnie. Przyzwoicie nawilżył, ale to tyle co moge powiedzieć po dwóch użyciach. 

Może Wy miałyście któryś z tych kosmetyków i możecie coś więcej o nich powiedzieć? Niebawem opowiem Wam o reszcie testowanych przeze mnie próbek. 

Pozdrawiam, Margaritess. :)

3 komentarze:

  1. Nie używałam, ale cytrusowe zapachy uuuwielbiam ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. To serum kolagenowe chętnie bym kupiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbki do testowania? No przesadzili trochę... :( Mogli całe produkty dać, bo przecież nie mają jakiś wysokich cen.. :/

    OdpowiedzUsuń