sobota, 31 maja 2014

Bell, Super Mat, Cover Make - Up , Fluid matujący


Fluid super matujący, perfekcyjne krycie. Zapewnia matowy makijaż przez wiele godzin. Doskonale maskuje niedoskonałości skóry, pozostawiając na niej świeży efekt. Zawiera kompleks aktywnych witamin C i E.


Mój podkład jest w kolorze 02 natural. Sądziłam, że podkład będzie trochę za ciemny i rzeczywiście kolor wpada w żółte tony, ale bardzo ładnie dopasowuje się do mojego koloru skóry, wygląda na niej bardzo ładnie i naturalnie.


Czy ten podkład perfekcyjnie kryje niedoskonałości? Raczej nie. Jego krycie określiłabym jako średnie, mniejsze wypryski zakrywa, ale z dużymi czerwonymi sobie nie radzi. Faktycznie daje matowe wykończenie na twarzy, ale nie jest to sztuczny mat. Niestety cera nie jest matowa przez kilka godzin, dlatego zawsze dodatkowo matuje cerę pudrem.

Podkład nie utlenia się z twarzy, wytrzymuje na niej dobre 6 godzin. Nie zbiera się w załamaniach twarzy czy w zmarszczkach mimicznych. Zapach w opakowaniu jest bardzo przyjemny jednak po nałożeniu go na twarz zapach staje się po prostu brzydki. Na szczęście po chwili znika ale jednak jest to nieprzyjemne uczucie.

Podsumowując podkład dobrze się u mnie sprawdził, ale nie spełnia w 100% obietnic producenta. Kosztuje około 15 zł.

Może znacie ten podkład? Jakie macie o nim zdanie?

Pozdrawiam, Margaritess. :)

10 komentarzy:

  1. Widziałam go ostatnio i już miałam go wziąć, ale rozmyśliłam się :) Jak widać- niesłusznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. tez chcialam ostatnio go wyprobowac ;)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tego podkładu, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, dla mnie stanowczo zbyt małe krycie by miał.. :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy go, ale może kiedyś wypróbuję ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, w końcu udało mi się wrócić, ale czas nadal mnie goni, a natłok obowiązków jest spory, więc chyba dopiero w wakacje uda mi się trochę odetchnąć (w sumie dobrze, że są już niedługo).

    OdpowiedzUsuń
  7. ja potrzebuję konkretnego matu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie uzywałam tego podkładu,a le z Bell lubię bazę pod makijaż

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy wcześniej go nie widziałam, ale wygląda całkiem ciekawie. Chciałabym znaleźć podkład, który matowałby na wiele godzin... Marzenia :)

    OdpowiedzUsuń