sobota, 30 sierpnia 2014

Zastąp słodycze zdrowymi przekąskami!

Tak, lubię słodycze. Ale staram się je ograniczać i jeść dużo więcej owoców i warzyw. Pewnie Wy też tak macie. I wiem też, że namawiając Was do jedzenie owoców i warzyw jako przekąsek nie odkryłam niczego nowego. Ten post ma na celu zainspirować Was do różnych połączeń owoców. Ja często mam tak, że nie mam ochoty sięgać po banana, ale jeśli mogę dołożyć do niego inne owoce, od razu banan staje się ciekawszy i smaczniejszy :) Sałatki owocowe to też dobry sposób na to, aby przemycić w nich owoce, które nie do końca nam smakują a które są zdrowe.
Mam nadzieję, że mój post przypadnie Wam do gustu i skorzystacie z którejś propozycji :)

Banan, kiwi i malinki

Banan, kiwi

Banan, kiwi, borówki

Maliny, jogurt grecki i miód

Czereśnie

Arbuz


Sałatka z kapusty pekińskiej, pomidora i papryki

Sałatka z kurczakiem


Wiem, że na niektóre owoce sezon już się kończy, ale zawsze można skorzystać z mrożonych :) Mam nadzieję, że narobiłam Wam chęci na owoce i już po nie biegniecie :)

Pozdrawiam, Margaritess. :)

5 komentarzy:

  1. Właśnie te rzeczy muszę jeść zdecydowanie częściej, bo nie jem ich tyle ile trzeba. Ale się postaram :) Szczególnie sałatki owocowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi narobiłaś ochoty na sałatkę z kapusty pekińskiej :)) bardzo dawno jej nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj narobiłaś mi ochotę :) kiedyś kiedyś robiłam sałatki owocowe, teraz już nie, sama nie wiem czemu...częściej zamiast owoców sięgam po jakieś sałatki warzywne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie sałatki owocowe :)

    OdpowiedzUsuń