poniedziałek, 29 września 2014

Avon Naturals, Balsam do ust z woskiem pszczelim

Bardzo lubię balsamy do ust i obecnie mam ich w swojej kolekcji aż 4... O wszystkich już pisałam na blogu, ale nie wiem czemu do tej pory nie ukazała się recenzja uniwersalnego balsamu z woskiem pszczelim z Avonu, który był pierwszym balsamem jaki używałam.


Balsam jest przeznaczony na wszelkie suche partie na naszym ciele. Ja używam go do ust. Wersja z woskiem pszczelim pachnie przepięknie, miodowo. Teraz wyszły jeszcze 3 inne wersje zapachowe: brzoskwinia, zielona oliwka i wanilia. Balsam spisuje się świetnie. Idealnie nawilża i odżywia usta. Sprawia, że są miękkie i naprawdę nawilżone. Niweluje suchość ust. Jest bardzo dobrym "lekarstwem" na spierzchnięte usta - koi je i łagodzi.


Konsystencja balsamu jest trochę podobna do wazeliny, ale jest bardziej miękka. Balsam jest tłusty i treściwy. Nie wchłania się w całości, pozostawia na ustach film, który chroni od nieprzyjemnych warunków atmosferycznych. Nadaje ustom połysk. Jego pojemność to 15 ml a cena to około 10 zł - w zależności od katalogu. Jest bardzo wydajny. Jednym minusem może być niehigieniczna aplikacja, ale ja używam go w domu i forma słoiczka mi nie przeszkadza :)

Używałyście tego balsamu? Jakie macie o nim zdanie?

Pozdrawiam, Margaritess. :)

11 komentarzy:

  1. ja własnie nie lubię słoiczków,nie ze względu na higienę,ale bardziej na to,że mam długie paznokcie i część balsamu by się pod nimi zbierała

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam, ale wygląda świetnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Planuję go kiedyś kupić ale póki co używam enty słoik Tisane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i bardzo polubiłam. Poza opakowaniem, z którego trudno będzie wydobyć kosmetyk pod koniec używania, uważam, że to bardzo fajny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rówież używat tego balsamu i bardzo lubię :D
    Co powiesz na wspólną obserwacje?

    patrycjaleto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne posty,bardzo ciekawe <3
    Co powiesz obs za obs ?
    http://gulmi-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam, ale chyba kupię, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam go a raczej mam gdzieś w koncie leży, za bardzo oblega mi usta :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię ten różany, na pawdę ma dobre działanie. Tego nie miałam, bałam się, że zapach mnie odrzuci.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam i bardzo lubię, chociaż jak dla mnie mógłby mieć szerszy otwór

    OdpowiedzUsuń