piątek, 14 listopada 2014

Yankee Candle, Garden Sweet Pea

Dzisiaj kolejny dzień palenia wosków :) Tym razem zdecydowałam się na Garden Sweet Pea od Yankee Candle. Muszę przyznać, że kompletnie nie wiedziałam czego spodziewać się po tym wosku, ponieważ nie wiem jak pachnie słodki groszek, ale skusiłam się, bo kilka osób go polecało.




Wyczuwalne aromaty w wosku to groszek pachnący, gruszka, brzoskwinia, frezja oraz drzewo różane. Dla mnie ten wosk jest bardzo kwiatowy, podoba mi się. Nie wyczuwam w nim gruszki czy brzoskwini. Tak jak wspomniałam nie wiem jak pachnie groszek pachnący dlatego nie wiem czy ten wosk oddaje jego zapach, ale to piękny kwiatowy, trochę słodki zapach.


Wąchając go mam wrażenie, że jestem w pięknym ogrodzie z mnóstwem kwiatów, albo w kwiaciarni :) Chociaż w kwiaciarni czasami pachnie sztucznie a ten wosk pachnie tak, jakby w wazonie obok stały kwiaty.


Woń kwiatowa jest przełamana słodkością, ale zapach nie jest mdły ani duszący. Jest intensywny i długo pachnie po zgaszeniu.



Zapach naprawdę przypadł mi do gustu i nie żałuję, że się na niego skusiłam. Znajdziecie go TUTAJ a innych zapachów możecie poszukać na Goodies.

Znacie ten zapach? Jak Wam się podoba?

Buziaki, Margaritess. :)

13 komentarzy:

  1. Nie znam tego zapachu, ale uwielbiam te woski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ! chyba musze sie zaopatrzeć w taki sprzęt chetnie bym wyprobowala bo nigdy wosków nie paliłam :))
    Zapraszam do wspólnej obserwacji :) http://gabrielakugla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. tego zapachu akurat nie mam JESZCZE ;) ale uwielbiam te woski i też muszę zrobić ich recenzje. Pojawi się ona na pewno wkrótce na moim blogu ;) ps. Lubię zapach wiśniowy, limonkowy i świeżego prania. polecam;)

    http://cukierkowyswiatkobiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego jeszcze nie miałam, ale ogólnie woski uwielbiam!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mialam ale chcialabym miec:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam, ale chyba się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o, idealny wosk dla mnie :)
    i kolor też mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym, uwielbiam wszelkie kwiatowe zapachy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam je :D ale tego zapachu jeszcze nie miałam :)

    obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kominek jesienią to element który towarzyszy mi każdego wolnego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo wyszukany zapach. brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń