piątek, 7 listopada 2014

Yankee Candle, Paradise Spice

Ten zapach jest już ze mną od tamtego roku. Tak mi się spodobał, że dorobiłam się małej świeczki o tym zapachu. Muszę powiedzieć, że większość zapachów Yankee Candle zdecydowanie trafia w mój gust. Zapraszam do zapoznania się z moją opinią o Paradise Spice. :)




Według producenta Paradise Spice łączy w sobie zapach bananów, cynamonu, wanilii i goździków. Ja zdecydowanie wyczuwam w nim banany i wanilię, przypraw nie za wiele. Ale dla mnie to dobrze, bo nie przepadam za ciężkimi przyprawami takimi jak cynamon, goździki, kardamon i trochę się obawiałam tego zapachu.


Ten wosk według mnie pachnie słodkimi bananami z dodatkiem odrobiny goździków i cynamonu. Jest słodki, ale nie mdły. Na pewno nie jest orzeźwiający, ale nie jest to też zapach typowych bananów.


Zapach jest intensywny, dość mocny i pachnie jeszcze długo po zgaszeniu. Po ponownym odpaleniu tego samego kawałka nie pachnie już tak mocno. Jak wcześniej wspomniałam mam również małą świecę o tym zapachu i ze zdziwieniem muszę przyznać, że świeca jest dużo mniej intensywna niż wosk! Zapach ze świecy jest bardzo delikatny i trzeba mocno się "wwąchać", żeby cokolwiek poczuć.


Polecam Wam wypróbować ten zapach, ale pamiętajcie, że każda z nas może mieć o nim inne zdanie. To wosk z serii tych niejednoznacznych, bo niektórzy wyczuwają w nim dużo przypraw a inni - tak jak ja - przypraw prawie w ogóle nie czuje a jedynie słodkie banany.


Yankee Candle znajdziecie między innymi na Goodies a zapach Paradise Spice jest dostępny TUTAJ.

Jeżeli znacie ten zapach, to chętnie przeczytam Wasze opinie :)

Pozdrawiam, Margaritess. :)

6 komentarzy:

  1. Tego zapachu nie miałam :) woski są do użycia tylko raz, ewentualnie możesz trochę dodać nowego ale to wiele nie zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zorientowałam się, że kolejne odpalanie tego samego kawałka nie ma sensu, bo nic nie pachnie :)

      Usuń
  2. Nie miałam tego zapachu, ale myślę, że spodobałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Banany - kocham w każdej postaci - myślę, że taki wosk też przydałby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro pachnie bananami to zapach musi być bardzo fajny :) Trochę dziwne, że świeczka nie pachnie tak intensywnie jak wosk..

    OdpowiedzUsuń
  5. Banany lubię, ale zapach unoszący się z powietrzu chyba nie bardzo ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń