niedziela, 4 stycznia 2015

Kosmetyczne nowości

W tym roku Gwiazdka hojnie mnie obdarowała prezentami, również tymi kosmetycznymi. Ostatnio kupowałam mało kosmetyków i moje zapasy powoli się skończyły, ale Gwiazdka zadbała o to, żebym miała co używać :)

Zestaw Dove - żel pod prysznic, balsam do ciała oraz antyperspirant w sprayu o zapachu mleczka kokosowego i jaśminu.



Kolejny zestaw, tym razem z Farmony, Tutti Frutti. Kremowy peeling myjący, olejek do kąpieli i masło do ciała o zapachu karmelu i cynamonu.



Płyn do kąpieli z Avonu, w uroczym opakowaniu pani bałwankowej ;) o zapachu żurawiny i pomarańczy oraz żel pod prysznic i perfumowany balsam również z Avonu o zapachu City Rush.


Farmona, cukrowy peeling do ciała, żurawina i cytryna, Let's celebrate. Zapach jest przesłodki :)

Żel pod prysznic, Le Petit Marseillais, Słodkie mleczko migdałowe, Ziaja mydło do rąk w żelu Tamaryndowiec z zieloną Pomarańczą oraz Neutrogena, krem do rąk i pomadka ochronna.




 Rimmel, Stay Matte, Puder matujący.


Mam co testować i recenzować :) Używałyście któregoś z tych kosmetyków? Czekam na Wasze opinie jeżeli coś z tego miałyście :) Pochwalcie się, co Wy w tym roku dostałyście pod choinkę :)

Pozdrawiam, Margaritess. :)

10 komentarzy:

  1. Mam ten krem do rąk Neutrogeny i słabizna :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten peeling cukrowy z Farmony mnie zaciekawił :D I jego zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile nowości ! ja osobiście uwielbiam szampony z dove <3

    OdpowiedzUsuń
  4. pudru z rimmela szczerze nie lubię, żel z LPM pokochałam bo pachnie jak amaretto ;) a z farmony mam żel peelingujący i balsam - lubię te kosmetyki choć inaczej wyobrażałam sobie zapach ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne nowości, krem z Neutrogeny lubię

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale prezentów! Uwielbiam peelingi cukrowe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tych nowości!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDOWNIE!

    Wszystkiego najlepszego w nowym roku!
    pozdrawiam,
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie, niczego nia miałam więc jestem ciekawa opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. musiałaś być bardzo grzeczna :))
    ja dostałam pierniczkowy zestaw :) szkoda, że nie można zjeść ;)

    OdpowiedzUsuń