czwartek, 29 stycznia 2015

Mini zakupy kosmetyczne

Bardzo rzadko robię posty zakupowe, ponieważ ostatnio kupuję tylko to co jest mi niezbędne i zazwyczaj są to kosmetyki, które używam cały czas i kupuję kolejne opakowanie. Dziś też pokażę Wam takie zakupy, ale pojawiły się u mnie dwa nowe kosmetyki :)


Żel do golenia z Joanny kupuję już od bardzo dawna. U mnie sprawdza się bardzo dobrze, nie mam po nim podrażnień i jest niedrogi.  Odżywka Garnier Ultra Doux, olejek z awokado i masło karite - bardzo dobra odżywka. Ostatnio miałam od niej przerwę, ale jedna z Was mi o niej przypomniała :) Odżywka ślicznie pachnie a włosy są po niej naprawdę nawilżone. Antyperspirant z Rexony, mój ulubiony. To znaczy kupuje jego różne wersje, ale zawsze jest to Rexona, bo u mnie sprawdza się najlepiej.


Nowością jaka się u mnie pojawiła jest oczyszczający żel do twarzy z Ziaji z serii liście manuka. Chyba cała blogosfera już miała tą serię a ja jestem jak zwykle na szarym końcu :) Ale jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi. Kolejną nowością jest odżywka do włosów z Isany z serii Professional, Oil Care, do włosów suchych i zniszczonych.  Nigdy nie miałam odżywek z tej serii, a że była w promocji to postanowiłam ją wypróbować. Ostatnią rzeczą jest mydełko z Nivea, Strawberry&Milk.


I jeszcze coś niekosmetycznego. Urocza rękawica do pieczenia oraz ściereczka. Według mnie jest przeurocza i też była w promocji, kosztowała 9 zł.

To już wszystkie moje zakupy. Dajcie znać, czy coś używałyście. A jeżeli coś miałyście to czekam na Wasze opinie :)

Pozdrawiam, Margaritess. :)

12 komentarzy:

  1. Też używam tego żelu z joanny i bardzo go lubię :) ps. słodka ta rękawica do pieczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W rękawicy się zakochałam , wiele dobrego słyszałam o tej odżywce garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam odżywkę Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  4. odżywkę uwielbiam, a rękawica urocza!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z ISANY skusiłam się na szampon do włosów czerwonych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka fajna rękawica do pieczenia i ściereczka <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajowy ten zestaw kuchenny, uwielbiam takie gadżety!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten żel do twarzy z Ziaji, ale uzywałam go dopiero parę razy więc jeszcze nie wyrobiłam sobie o nim opinii.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna rękawica - byłam kiedyś maniaczką pieczenia muffinów :D dużo słyszałam o odżywce z Garniera, ale generalnie nie przepadam za produktami do włosów tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odżywkę z garnier miałam i bardz dobrze ją wspominam :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Żel do Twarzy - Ziaja mnie zainteresował ,nie znam ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna ta rękawica z muffinką :)

    OdpowiedzUsuń