sobota, 2 maja 2015

Mól książkowy cz. 2

Dawno nie kupiłam żadnej książki i bardzo stęskniłam się za czytaniem. Szukałam jakiś ciekawych promocji i dowiedziałam się, że na stronie wydawnictwa Znak można kupić książki w wydaniu kieszonkowym za 3,90 zł i od razu zrobiłam zamówienie :) Pokażę Wam co udało mi się kupić.

Mól książkowy



Mól książkowy






Książki wydają się bardzo ciekawe i zaraz zabieram się za czytanie. Jeżeli czytałyście którąś z tych książek, to podzielcie się opinią na jej temat :)

Pozdrawiam, Margaritess. :)

2 komentarze:

  1. niektóre z tych książek mam:) znak ma często kuszące promocje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie miałam okazji kupować książek w szalonych promocjach, zawsze trafiałam na mało ciekawe oferty (no ale kupowałam i tak). z braku miejsca i potrzeby bycia mobilną, zdecydowałam się na kindle paperwhite i ebooki.. więc teraz szukam dobrego źródła tanich ebooków, ale w PL chyba trudno i tanie książki elektroniczne, bo coś z podatkiem jest niezbyt atrakcyjnego dla czytelników.. tzn jest wysoki :) po prostu. no nie wiem, muszę się zagłębić w temat, ale najpierw przeczytam to, co mam i zobaczę co zrobić.

    No, ale chciałam napisać, że jak się chce to się na pewno da :)

    OdpowiedzUsuń