poniedziałek, 14 września 2015

Avon, Skin So Soft, Intensywnie nawilżający balsam do ciała z olejkiem orzechów makadamia

Lubię balsamy do ciała i używam ich bardzo często. Ostatnio moja skóra jest trochę przesuszona, więc balsamu używam w sporych ilościach, ale to dobrze, bo moje zapasy balsamów są duże :))
Intensywnie nawilżający balsam do ciała z Avonu, z serii Skin So Soft, z olejkiem orzechów makadamia całkiem dobrze się u mnie sprawdza, ale nie jest idealny.

Avon, Skin So Soft
Opakowanie ma bardzo poręczne i wygodne. Szata graficzna też nie jest przesadzona, jest przyjemna dla oka. Balsam przepięknie pachnie. Nie wiem czy tak pachną orzechy makadamia, ale zapach jest bardzo ciepły, słodki, ale nie mdły. Długo utrzymuje się na skórze, przez co jeszcze przyjemniej mi się go używa.
Avon, Skin So Soft
Konsystencja balsamu jest lekka, kremowa i delikatna. Nie jest to gęsty balsam, ale też nie spływa z dłoni. Szybko się wchłania, ale to co mnie w nim denerwuje, to niestety zostawia dość lepką powłokę. Co prawda, ona po jakimś czasie znika, ale jeśli chcę się od razu po balsamowaniu ubrać, to jest to nieprzyjemne uczucie.
Avon, Skin So Soft
Bardzo dobrze nawilża moją skórę. Sprawia, że jest gładka i przyjemna w dotyku. Nie podrażnił mnie ani nie uczulił. Po lecie moja skóra była troszkę przesuszona i swędzącą, a ten balsam ładnie ją ukoił.

Balsam jest naprawdę godny polecenia. Denerwująca jest ta tłusta powłoczka, ale na szczęście wchłania się, troszkę dłużej niż balsam, ale najważniejsze, że skóra nie jest klejąca przez resztę dnia.

Znacie ten balsam? Używałyście go? Jakie macie o nim zdanie?

Pozdrawiam, Margaritess. :)

5 komentarzy:

  1. Niestety nie kupuję kosmetyków Avon

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam, ale zapowiada się ciekawie :) Następnym razem gdy będę potrzebować balsamu, zapytam o niego! Dziękuję za polecenie :)

    A w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem tajny produkt za niewielkie pieniądze. Na pewno do niego wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem tajny produkt za niewielkie pieniądze. Na pewno do niego wrócę.

    OdpowiedzUsuń