sobota, 5 września 2015

Sprzedam kolczyki

Kiedyś bardzo lubiłam nosić kolczyki i kupowałam je bardzo często i codziennie chodziłam w innych. Teraz też lubię kolczyki, ale stawiam raczej na małe, nie wiszące i stonowane kolorystycznie. Jako że kiedyś byłam maniaczką kolczyków, mam ich bardzo dużo a po prostu ich nie noszę i tylko zajmują miejsce. Pomyślałam, że może któraś z Was zechciałaby kupić jakąś parę? Cena symboliczna - 5 zł. Kolczyki są w dobrym stanie, niektóre nosiłam bardzo rzadko, inne częściej. Swoją chęć zakupu możecie wyrażać w komentarzach, ale po szczegóły proszę piszcie na mojego maila: margarites_s@wp.pl


Podobają Wam się te kolczyki? Może chcecie coś kupić? :) Tak jak wspomniałam cena 5 zł + koszt przesyłki - list polecony ekonomiczny 5 zł a priorytetowy 6 zł, ale to wszystko możemy ustalić w wiadomościach prywatnych.

Zachęcam do zakupu :)

Pozdrawiam, Margaritess. :)

4 komentarze:

  1. sliczne te kolczyki ;)
    zapraszam, pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam mnóstwo tego typu kolczyków, bo kiedyś byłam ich fanką, dziś nie noszę w ogóle kolczyków albo tylko i wyłącznie jakieś niewielkie wkręty, więc mam mnóstwo niepotrzebnych i zalegają mi tylko w szufladzie. Próbowałam sprzedać przez allegro, ale ostatnio chyba nic tam się nie sprzedaje...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze mało chodzę w kolczykach bo moja mała mnie za nie ciągnie :) i ucho moge stracic :) powowdzenia w wyprzedaży

    OdpowiedzUsuń