sobota, 26 marca 2016

Święta Wielkanocne

Kochani, dzisiaj chciałabym Wam złożyć życzenia wielkanocne. Mam nadzieję, że Święta spędzicie w miłej, rodzinnej i przyjaznej atmosferze. Odłóżcie wszelkie spory na bok, wybaczcie - jeżeli jest taka potrzeba i zapomnijcie o wszelkiej krzywdzie, którą ktoś kiedyś Wam wyrządził. Wielkanoc to czas odrodzenia, nowego początku, pomyślcie o tym, czy nie warto czasami zacząć od nowa. 

Życzę Wam zdrowych, radosnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych, pysznych babek, smacznego jajka i kwaśnego żurku :) Oby pogoda dopisała, słoneczko świeciło przez wszystkie dni świąteczne a lany poniedziałek nie szczędził na Was wody :) Wesołych Świąt! 

Jak widzicie u mnie Wielkanoc w pełni :) 

Wesołych Świąt, Margaritess. :)

7 komentarzy:

  1. Fajnie, że zastanawiasz się nad przesłaniem tych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile słodkości :D Oj jutro brzusio mój będzie płakał, że dietę przerwę ;x
    Mój blog ♥
    Chciałam również złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych i mokrego dyngusa :* !

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję i również wzajemnie wszystkiego dobreego :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki i wzajemnie, wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń