poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Yankee Candle, Fireside Treats

Dawno nie było u mnie recenzji żadnego zapachu Yankee Candle. Jak wiecie, bardzo lubię te woski, ale najczęściej palę je jesienią i zimą. Ostatnio naszła mnie ochota na zapalenie Fireside Treats. Ten zapach jest dość mocno popularny i słyszałam dużo pozytywnych opinii na jego temat.
Yankee Candle, Fireside Treats
Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: opiekane pianki.
Yankee Candle, Fireside Treats
Zapach jest bardzo ładny, słodki, ale nie mdły ani duszący. Jest dość intensywny, choć nie tak bardzo jak słyszałam w innych opiniach. Jest taki ciepły i otulający. Pachnie trochę ogniskiem, trochę kominkiem :) Faktycznie przypomina mi zapach pianek, ale nie wiem jak pachną pianki opiekane na ognisku :)
Yankee Candle, Fireside Treats
Ten zapach bardzo przypadł mi do gustu. Lubię słodkie zapachy a ten idealnie trafia w mój gust. Niewielki kawałek wystarcza na kilka godzin zapachu. Zapach ma coś w sobie z jedzenia, pachnie ciepło i smacznie jak jakieś słodycze :)
Yankee Candle, Fireside Treats
Ten oraz inne zapachy Yankee Candle znajdziecie na goodies.pl a zapach  Fireside Treats jest dostępny TUTAJ.  Serdecznie polecam Wam ten zapach, bo warto! :)

A Wy znacie ten zapach? Podoba Wam się?

Buziaki, Margaritess. :)

6 komentarzy: