czwartek, 19 maja 2016

Kilka nowości kosmetycznych

Witajcie :) Wybaczcie, że ostatnio pojawiam się tu rzadziej, ale za to codziennie jestem na Instagramie - KLIK. Dzisiaj przychodzę do Was z moimi zakupami kosmetycznymi, tak się złożyło, że większość z tych kosmetyków to dla mnie nowości. Mam nadzieję, że dobrze się sprawdzą :)
Żele pod prysznic Isana - Keep Calm - odświeżający i Keep Cool - owocowy. Zapachy są bardzo fajne, zwłaszcza ten owocowy, ale jakie mają cudowne opakowania! Nie mogłam się zdecydować, czy wziąć misia czy pandę, więc wzięłam oba :) Przyznajcie, że są urocze :)
Isana, Krem do rąk z mocznikiem oraz Neutrogena, szybko wchłaniający się krem do rąk. Akurat te dwa kremy miałam i oba bardzo dobrze się u mnie sprawdziły, więc kupiłam je ponownie.
Ziaja, Kozie Mleko, krem 1. Kremy z Ziaji bardzo lubię, ten już kiedyś miałam i był bardzo dobry.
Lirene, Derma Matt, złuszczający żel normalizujący do mycia twarzy. Skończył mi się żel do mycia twarzy i potrzebowałam czegoś nowego, padło na ten. Zobaczymy jak się sprawdzi.
Marion, Termoochrona, Mgiełka chroniąca włosy przed działaniem wysokiej temperatury. Nie miałam takiego preparatu, jestem ciekawa czy zadziała czy to tylko taki wymysł :)
To już wszystkie moje zakupy, mam nadzieję, że nie zawiodę się na nowościach kosmetycznych. Miałyście któryś z tych kosmetyków? Jak się u Was sprawdził?

Czekam na Wasze komentarze ♥

Pozdrawiam, Margaritess. :)

8 komentarzy:

  1. Własnie kończę ten preparat termoochronny z Marion, ale nie wiem, czy jest jakaś różnica między prostowaniem włosów bez preparatu i z preparatem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem z Neutrogeny jest super, mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowania żeli Isana są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat konczy mi sie zel pod prysznic, wiec skocze po ten z panda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Margaritess - dziękujemy za opinię, jednocześnie polecamy również wypróbować nową wersję kremu Kozie mleko - skoncentrowany krem foto-ochronny z filtrem SPF20 KLIK - formuła jest bogata w składniki pielęgnacyjne, przy zachowaniu lekkiej, szybko wchłaniającej się konsystencji. Polecamy!

    Pozdrawiamy,
    E-Ziaja

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie miałam niczego z twoich kosmetycznych łupów :)

    OdpowiedzUsuń