czwartek, 9 czerwca 2016

Lirene, Kokosowy peeling solny

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kolejnego peelingu do ciała. Nowe peelingi Lirene poznałam w grudniu, przetestowałam wszystkie trzy - Żurawinowy - KLIK, Mango - KLIK oraz Kokos, o którym piszę dzisiaj. Kokosowy peeling solny Lirene niestety wypadł najsłabiej z całej trójki. 
Lirene, Kokosowy peeling solny
Skład:
Propylene, Glycol Glycerin, Sodium Chloride, Sugar, Silica, Dimethyl, Silylate, Glyceryl Stearate, Peg -100 Stearate, Sodium Laureth Sulfate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Ethylparaben, Butylparaben. Parfum, Benzyl Salicylat, Coumarin, Benzyl Benzoate
Lirene kokosowy peeling solny delikatnie oczyszcza ciało, a jego zapach relaksuje i odpręża, pozostając długo na skórze. Lirene kokosowy peeling solny zawiera delikatne drobinki solne, które złuszczają i odświeżają skórę, dzięki czemu zapewniają wygładzenie oraz piękny, zdrowy koloryt. Dzięki wysokiej zawartości Glicerinum Purum, peeling dostarcza optymalną dawkę nawilżenia i pozostawia uczucie jedwabiście miękkiej i jędrnej skóry. 
Lirene, Kokosowy peeling solny
Kokosowy peeling, tak jak pozostałe, ma bardzo ładną, minimalistyczną szatę graficzną. Przyciąga oko. Peeling ma dość gęstą konsystencję, trochę za gęstą jak na opakowanie w tubce i ciężko go wydostać. Posiada niezbyt wiele drobno zmielonych drobinek, które są naprawdę bardzo delikatne. Nie wiem czemu, ale ten peeling dość ciężko rozsmarowuje się na skórze. Moim zdaniem, średnio ściera martwy naskórek. Skóra nie jest aż tak wygładzona jak po innych peelingach, jest jedynie miękka, ale nie jest zbyt gładka.
Lirene, Kokosowy peeling solny
Zapach też jest dość kiepski. Nie bardzo czuję w nim kokos, zapach jest raczej chemiczny, trochę alkoholowy. Może po dłuższym wąchaniu czuć odrobinę kokosa, ale zapach nie przypadł mi do gustu. Peeling nie nawilża ani nie wygładza skóry. Naprawdę kiepsko się u mnie sprawdził, na pewno do niego nie wrócę. Za tubkę 220 g zapłacimy około 14 zł.

Teraz przedstawię Wam ranking peelingów Lirene.
Lirene, Kokosowy peeling solny
W mojej ocenie, najlepszy z tych wszystkich peelingów jest Żurawinowy peeling cukrowy, o którym pisałam TUTAJ. To on najlepiej spełnił moje oczekiwania, jest gruboziarnisty i świetnie radzi sobie z martwym naskórkiem. Dodatkowo cudownie pachnie. Drugie miejsce zajmuje Ujędrniający peeling MANGO, o którym pisałam TUTAJ. Jest trochę słabszy od żurawinowego, ale nadal dobrze peelinguje skórę, która jest po nim gładka i przyjemna w dotyku. Zapach również bardzo mi się podoba. Oba te peelingi bardzo Wam polecam. Ostatnie miejsce zajmuje Kokosowy peeling solny, z powyższej opinii dowiedziałyście się dlaczego :) Być może sprawdzi się osobom, które lubią drobnoziarniste peelingi, ja jednak zdecydowanie wolę mocniejsze zdzieraki, zwłaszcza, że ten nie do końca radzi sobie z peelingiem skóry.

Używałyście któryś z tych peelingów? Jakie macie o nich zdanie? A może planujecie któryś kupić? Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

15 komentarzy:

  1. Nie przepadam za kokosowymi produktami :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kokosowe produkty;)
    A co do peelingów Lirene to bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja większość produktów Lirene uwielbiam, jedynie ten peeling mi nie przypasował :)

      Usuń
  3. bardzo lubie kosmetyki Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam peeelingu solnego, zawsze cukrowe :)

    OdpowiedzUsuń

  5. Musze którego dnia wypróbować je.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio odpuściłam sobie używanie peelingów.
    Pod jednym z moich wpisów wyraziłaś chęć wymiany kartek :) Jeśli nadal jesteś zainteresowana, to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam peelingów do ciała z Lirene, ale te do twarzy uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o nich, nie widziałam ich nigdzie.. Ale cukrowe peelingi bardzo lubię, czasem nawet sama robię i polecam też takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są w każdym Rossmannie :) Ten jest akurat solny, ja jednak wolę cukrowe :)

      Usuń
  9. nie miałam tego kosmetyku, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam wypróbować wersję kokosową, ale jak przeczytałam u kilku osób, że nie pachnie kokosem, to sobie odpuściłam.

    OdpowiedzUsuń