środa, 28 września 2016

Miks zdjęć z września

Dopiero co żegnałam się z wakacjami, pisałam Wam jak szybko mi one zleciały a tu już koniec września? Niemożliwe! Może wrzesień minął mi tak szybko, bo była jeszcze naprawdę fajna pogoda, dzięki której przejście z fazy wakacyjnej na fazę jesienną odbyło się płynniej :) Choć przyznam szczerze, że już powoli czuję klimat jesienny... Ale dziś nie o tym, dziś zapraszam Was na miks zdjęć z września.
Wrzosy, tym razem na podwórku
Jeden z moich ulubionych batonów ♥
 Mini uroczystość rodzinna
 Prezenty
 Szyszka - smak dzieciństwa
 Ostatnie podrygi lata :(
 Proszę, doradźcie mi, z czym i jak pić Malibu?
 Przepiękne deseczki serduszka w Pepco
 Znowu pizza :)
 Takie koteczki się do mnie przybłąkały...
 Drzewko zasadzone :) Nasze pierwsze :)
To już wszystkie zdjęcia jakie chciałam Wam pokazać. Jak zawsze zapraszam Was na mój Instagram - KLIK, tam zdjęcia pojawiają się prawie codziennie.

Jak podobały Wam się moje zdjęcia? A jak Wy spędziłyście wrzesień? Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

15 komentarzy:

  1. Śliczne te deski w Pepco :)
    Zgłodniałam na myśl o pizzy :)
    Malibu hmmm nie mam pojęcia, na pewno kojarzy mi się z sokiem ananasowym i mysle ze najlepiej się spisze właśnie do drinkow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam deske w kształcie serca świetna jest <3

    kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. Mi we wrześniu udało się odwiedzić zoo.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :) Mnie też się marzy wizyta w ZOO :)

      Usuń
  4. Ale śliczne kotki! Na deskę z Pepco się skusiłam, jest taka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O dziwo, nigdy nie jadłam tych słynnych "szyszek" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wrzosy :) Deseczki w kształcie serca mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris

    All entries will receive a corresponding Awards has your blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu, Malibu najlepsze albo ze spienionym mlekiem (ja uwielbiam!) albo z sokiem pomarańczowym! Jednak z mlekiem spróbuj najpierw, to super połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudowności w tym wpisie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam pizzę :)
    I przez zdjęcie batona musiałam zjeść cukierka :)

    OdpowiedzUsuń