środa, 2 listopada 2016

Avon, Katalog 16/2016 Zima

Dawno nie robiłam dla Was przeglądu katalogu Avon, nie chciałam Was zanudzać, bo wiem, że niewiele osób zamawia z tej firmy. Ale wydania świąteczne są zawsze bardzo ładne i ciekawe i dlatego postanowiłam, że obecną zimowa wersję Wam pokażę. Jest w nim już sporo rzeczy świątecznych jak i również zestawów prezentowych. Do tego numeru jest dołączony jeszcze mini katalog z genialnymi pomysłami na prezenty, więc pokażę go Wam w innym wpisie.
Przesłodkie płyny do kąpieli, Mikołaj i Renifer. W tamtym roku miałam bałwanka :)
 Bardzo lubię te perfumy. Teraz są w dobrej cenie
 Pamiętajmy też o naszych mężczyznach :)
 Mój ulubiony tusz do rzęs z Avon
 Te masła do ciała też są bardzo fajne
 Fajne zestawy prezentowe :)
 Kolejny pomysł na prezent- myszka w kształcie samolotu :)
 Damskie zegarki
 Super ciepłe kapcioszki :) Idealne na prezent mikołajkowy
Kremy i balsamy z tej serii również bardzo lubię
 Płyny do kąpieli mają piękne zapachy
To już wszystko co chciałam Wam pokazać z tego katalogu Avon. Wypatrzyłyście coś dla siebie? Spodobała Wam się jakaś oferta? Mnie zaciekawiło kilka rzeczy :)

Czekam na Wasze komentarze ♥

Pozdrawiam, Margaritess. :)

2 komentarze:

  1. Kilka rzeczy wpadło mi w oko :) jestem ciekawa tego mini katalogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę poprosić koleżankę o nowy katalog, ciekawie wygląda, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń