poniedziałek, 19 grudnia 2016

Coraz bliżej Święta... 🎅🎄⛄️❄️

Za kilka dni Wigilia! Kiedy to zleciało? Wszystko macie przygotowane? U mnie posprzątane, okna umyte, pierogi i krokiety czekają w zamrażalce, więc już bliżej niż dalej :) Jeszcze tylko ciasta, sałatki, bigos no i ubieranie choinki i strojenie domu ♥ U mnie dekoracje świąteczne wykłada się dzień przed Wigilią, ale już powoli czuć w domu Święta ♥ A u Was?

 
Coś dla małego Szkraba :)
 Świąteczna nalewka w toku
 Stos pierniczków :)
 Świąteczne poszewki z Biedronki
 A tu już udekorowane pierniczki :)
 Ciastko Mikołaj poleca się do kawki
 Kilka nowych ozdób
 Coś słodkiego
Świąteczne miasto
A jak tam Wasze przygotowania do Świąt? Wszystko już gotowe czy dopiero w toku?

Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki świąteczne, Margaritess. :)

7 komentarzy:

  1. Oj ja daleko w tyle ze sprzątaniem, musiałam odrobić się z zamówieniami i nie miałam kiedy sprzątać :) super zdjęcia!
    Zdrowych, wesołych świąt życzę, buziaki ;)
    _____
    https://magia-zdobienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne rzeczy masz na Święta :) poszewki są prześwietne ! :)
    ja żyję czwartkiem- wreszcie wracam do domu i zacznę prawdziwe przygotowania do Świąt! :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten czerwony lukier to jakaś gotowa polewa czy masz jakiś przepis:)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierniki i cytryna mniam <3

    zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale CI piękne pierniczki wyszły, brawo Gosiu. Ja jeszcze nie byłam na Bieganie nie widziałam tych cudów na żywo :)

    OdpowiedzUsuń