niedziela, 1 stycznia 2017

Kalendarze na Nowy Rok

Witam Was w Nowym Roku :) Mam nadzieję, że Wasz Sylwester był bardzo udany a Nowy Rok będzie dla Was owocny. Dziś chciałabym Wam pokazać moje kalendarze na rok 2017. Od kilku lat wybieram kalendarz Beaty Pawlikowskiej - Rok dobrych myśli. W tamtym roku pisałam o nim więcej - KLIK. Jest bardzo przejrzysty i nastraja pozytywnymi myślami :)

Poza kalendarzem książkowym, w którym zapisuję różne ważne daty, wydarzenia czy rzeczy do zrobienia, zawsze mam również kalendarze ścienne. A że uwielbiam koty - to pewnie już wiecie - to kalendarze muszą być z kotami :))
Czy nie są urocze? W środku wyglądają jeszcze ładniej a kotki są przesłodkie :) Uwielbiam takie kalendarze, bardzo umilają mi dni, kiedy na nie patrzę.

A Wy korzystacie z kalendarzy ściennych? Kupujecie jakieś specjalne czy raczej nie zwracacie na to szczególnej uwagi?

Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

10 komentarzy:

  1. ten z kotkami jest błędny! Wszystkiego co najpiękniejsze w Nowym 2017 Roku Kochana! Ściskam mocno! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Dla Ciebie również najlepszego w Nowym Roku :)

      Usuń
  2. Ja w sumie oprócz kalendarza w tel nie korzystam z żadnego :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/happy-new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nie mam nowego kalendarza:(

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne kalendarze :)
    ściennego nie używam :) a przy wyborze książkowego nie zastanawiam się zbyt długo :) ma być po prostu praktyczny :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka lat temu miałam kalendarz Pani Beaty, w tym roku jeszcze nie kupiłam nowego, ale czas to zrobić jak najprędzej, bo już by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń