poniedziałek, 9 stycznia 2017

Yankee Candle, Pain Au Raisin

Po krótkiej przerwie woskowej zapraszam Was na recenzję kolejnego wosku Yankee Candle, Pain Au Raisin. To podobno zapach angielskiej bułki drożdżowej z rodzynkami. Uwielbiam ciasto drożdżowe, więc na samą myśl cieknie mi ślinka :) Zwłaszcza, że ta bułeczka na naklejce bardzo przyciąga :)


Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: nasączone koniakiem rodzynki zatopione w maślano-waniliowym cieście doprawionym odrobiną cynamonu.
Przepiękny, przesłodki i przecudowny zapach! Bardzo smakowity, wąchając go poczułam ogromną ochotę na coś słodkiego. A najlepiej właśnie na ciasto drożdżowe z rodzynkami i kruszonką ♥ Tak właśnie pachnie ten wosk. Bardzo mi się podoba. Jest słodki, ale nie mdły ani przesłodzony. Wyczuwam w nim nuty maślano waniliowe oraz rodzynki. Nie czuję cynamonu i dobrze, bo średnio przepadam za tym aromatem.
Zapach jest intensywny, ale jednocześnie subtelny. Ładnie czuć go w całym pomieszczeniu, ale nie jest zbyt nachalny i mocny. Serdecznie go Wam polecam. To jeden z lepszych wosków Yankee Candle jakie miałam okazję używać. Jest taki ciepły i otulający, idealny na zimowe wieczory :)
Ten oraz inne woski jak zawsze znajdziecie na goodies.pl, jest dostępny TUTAJ.
Znacie już ten wosk? Jak Wam się podoba? A może skusiłam Was na jego zakup?

Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

6 komentarzy:

  1. nigdy nie używałam wosków Yankee Candle :) ale ten kusi naprawdę mocno :) uwielbiam słodkie zapachy ! :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi przepięknie pachnieć. Aż można zgłodnieć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahhh ale cudony musi byc zapach :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-blue-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj chyba się skuszę na ten wosk :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń