piątek, 10 marca 2017

Formularz Q&A

Dziś przychodzę do Was trochę nieśmiało i nie wiem czy to się w ogóle sprawdzi. na wielu kanałach i blogach modne jest udzielanie odpowiedzi na pytania zadane przez czytelników. Oczywiście zazwyczaj są to duże blogi i kanały, które mają wierną grupę odbiorców. Cóż, ja do takich nie należę, ale może wy, moi drodzy czytelnicy chcielibyście dowiedzieć się o mnie czegoś nowego?
Jeżeli macie do mnie jakieś pytanie, chcecie się dowiedzieć czegoś o mnie lub o moich poglądach, chcecie poznać mnie bliżej to zadawajcie pytania w TYM formularzu.

A może chcielibyście poczytać o czymś na moim blogu? Może czegoś Wam na nim brakuje? W tym formularzu możecie zostawiać dla mnie tematy na posty, które Was interesują. Będę Wam za to ogromnie wdzięczna, bo chciałabym się dowiedzieć czego oczekujecie ode mnie i mojego bloga :) Pytania zadawajcie kiedy chcecie, formularz będzie dostępny cały czas. Jeżeli w ogóle zbierze się kilka pytań, to zrobię post z odpowiedziami :)

Napiszcie mi w komentarzu czy podoba Wam się taka inicjatywa i czy jesteście chętne do zadawania pytań :)

Pozdrawiam Was serdecznie, Margaritess. :)

2 komentarze:

  1. z chęcią zadałabym Ci jakieś pytanie ale zawsze mam kłopot z ich wymyśleniem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile czasu zajmuje Ci wyszykowanie się na bóstwo ?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/z-czym-wiaze-sie-bycie-blogeremblogerka.html

    OdpowiedzUsuń