piątek, 14 kwietnia 2017

Decoupage

Nie wiem czy wiecie, ale mam dwie lewe ręce do jakichkolwiek prac manualnych. Nie umiem rysować, malować a już tworzyć coś samej? O nie, nie potrafię i już. Dlatego jeszcze bardziej podobają mi się rzeczy ręcznie robione, handmade lub metodą decoupage. Podziwiam osoby, które tworzą coś samemu, bo zanim coś stworzą to muszą to jeszcze wymyślić :) Jedną z moich ulubionych osób tworzących rękodzieło jest Gosia z bloga zapachmoichinspiracji.blogspot.com. Choć tak naprawdę jej prace możecie podziwiać na drugim blogu starepianino.pl. Nie jestem gołosłowna, bo posiadam już coś od Gosi, możecie zobaczyć to w TYM i TYM wpisie.

Kiedy Gosia pokazała tą deseczkę u siebie na blogu, pomyślałam, że będzie ona idealnie pasować do mojej nowej kuchni i że muszę ją mieć :) Szybko załatwiłyśmy formalności i deseczka po kilku dniach była u mnie. Ale to nie wszystko. Gosia była tak miła i przysłała mi jeszcze kilka swoich pięknych wyrobów.
Dostałam również uroczy wieszaczek z filiżanką ♥ Już widzę na nim któryś z moich różowych kubeczków. Dodatkowo zagościł u mnie serduszkowy obrazek, dziewczynka z kotkiem ( a jakże inaczej:D ) oraz przecudowna drewniana zakładka do książki z sowami. Czyż te rzeczy nie są piękne? Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję, Gosiu ♥
Jeżeli jesteśmy w temacie rękodzieła, to pokażę Wam jeszcze co pięknego kupiłam na Wielkanoc od kolejnej bardzo utalentowanej osóbki - Sweet Deco KLIK.
Zajączek w skorupce, no po prostu śliczny :) Jest wykonany z beżowego materiału w kropeczki z różowymi dodatkami. Wygląda przeuroczo :)

Jak podobają Wam się moje zdobycze handmade? Co najbardziej Wam się podoba? Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

4 komentarze: