poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Podsumowanie tygodnia 1/04

Ja nie wiem kiedy ten marzec zleciał, naprawdę :) Wiosna w pełni, mam nadzieję, ze przyszła już do nas na dobre i zostanie do lata :D Miniony tydzień minął mi szybko i muszę się pochwalić, że chyba już zakończyłam przygodę z dentystą na ten moment a już na pewno zostały usunięte wszystkie zęby, które były nie do wyleczenia. Jesteście ze mnie dumne? Bo ja z siebie bardzo :D

Po poniedziałkowej wizycie u dentysty, przeszłam po kilku sklepach i wynalazłam w Pepco takie piękne pojemniki ceramiczne na przykład na herbatę, kawę. Podobają mi się, ale po przeczytaniu kilku opinii chyba zdecyduję się na metalowe puszki, podobno są praktyczniejsze. Co Wy o tym myślicie?
Wpadła mi w oko też torebka w Deichamnnie, taka idealna na wiosnę. Nawet pojemna i bardzo ładna :) Tylko zastanawiam się, bo będzie mi służyła tylko w sezonie wiosenno letnim, więc nie wiem czy się zdecydować :)
Wielkanoc zbliża się dużymi krokami. Te czekoladki są urocze, wyglądają jak okienka :)
 Nie macie pomysłu na obiad? To już macie :D
A to moje urocze zamówienie z Mondex ♥
Pamiętajcie o wiosennym rozdaniu książek na moim blogu - KLIK

Taki był mój tydzień a jaki był Wasz? Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

15 komentarzy:

  1. Oj mnie tam Gosiu bardzo cieszy, że marzec za nami, teraz może być już tylko cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też kusi Mondex, muszę przeanalizować co tak zamówić :) Kochana jestem mega dumna z Ciebie i poczynań u dentysty! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham paluszki rybne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/kombinezon-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  4. o, a ja dzisiaj właśnie jadłam takiego kurczaka z warzywami i ryżem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. w pepco często można dorwać cudowne dodatki, bardzo lubię ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem z Ciebie dumna, jestem :D sama mam jeden do usunięcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że masz dentystę za sobą;) Warto to załatwić raz a dobrze aby mieć potem spokój na jakiś czas. Ja sobie pochodziłam w tamtym roku....na początku tego miałam iść do kontroli ale jakoś nie mogę się za to zabrać bo żadnych problemów mi na razie nie przysparzają, ale profilaktycznie pasuje iść;) Co do zakupów to bym wybrała metalową puszkę bo te ceramiczne są ciężkie i łatwo je uszkodzić. Jeżeli chodzi o torebkę to zależy ile kosztuje, jak w miarę tanio to brać ani się nie zastanawiać;) Ale jak np ponad 100 zł to ja bym nie brała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje sukcesów u dentysty. Ja wyleczyłam wszystkie zęby a mimo tego, musiałam jednego rwać niemal pod sam koniec ciąży. Oj było to dla mnie duże przeżycie ale dałam radęi też pękałam z dumy :)
    Ładne te ceramiczne pojemniczki i kubek też mi wpadł w oko:)

    OdpowiedzUsuń