środa, 17 maja 2017

Mini zakupy kosmetyczne

Jakoś ostatnio tak się układa  w moim życiu, że robię mało zakupów kosmetycznych a jeżeli już coś kupuję to są to sprawdzone, dobrze przeze mnie znane kosmetyki. Dlatego też nie pokazuję Wam moich zakupów kosmetycznych, bo w większości są to rzeczy, które Wy również dobrze znacie  z mojego bloga :) Jednak ostatnio kupiłam kilka drobiazgów i Wam je pokażę.

Avon, Senses, Żel pod prysznic L'amour. Przepiękny zapach :) Żele Avon bardzo lubię i często ich używam.

 
Avon, Foot Works, Lawendowa nawilżająca kuracja do stóp. Moje stopy zdecydowanie potrzebują nawilżenia a ten produkt był w promocji, więc się skusiłam. Pięknie pachnie lawendą :)
Ziaja, Naturalny krem oliwkowy oraz masło kakaowe, krem do cery normalnej i suchej. Krem oliwkowy kiedyś używałam i bardzo fajnie się u mnie sprawdził. Masło kakaowe podobno ma wyrównywać koloryt skóry, zobaczymy :)
Ziaja, Tonik witaminowy do cery dojrzałej. Wiecie, że używam różnych toników Ziaja, każdy dobrze się u mnie sprawdza, tym razem skusiłam się na witaminy :)                       

To już wszystkie moje zakupy kosmetyczne. Znacie coś z tych kosmetyków, używałyście któregoś z nich? 

Buziaki, Margaritess. :)   

9 komentarzy:

  1. Nie cierpię kremów z Ziai do twarzy - straszne zapychacze :P

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię produkty Avon, a ta seria do stóp to dla mnie rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kremik z Ziaji jest super. Mam już drugie opakowanie ;p
    Dobry post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś często sięgałam po żele z Avonu. Zaś kremy z Ziaji służyły mi do pielęgnacji dłoni i stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też kiedyś używałam żeli z avonu, pięknie pachniały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam też żel z avonu :O również go posiadam! <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/jeansowa-koszula-i-biae-spodnie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam zamiar sprawdzić kremy z Ziaji jak zdenkuję Tołpę. :)
    Kosmetyki z Avonu sie u mnie przeważnie nie sprawdzały. Chociaż nie mogę tego powiedzieć o balsamie do opalania, produktów do włosów z olejkami (była taka linia z żółtym eliksirem, nie pamiętam jak teraz wygląda) i maska BB do włosów.
    Pozdrawiam serdecznoe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zakupy, zaciekawił mnie tonik witaminowy od Ziai!

    OdpowiedzUsuń