czwartek, 7 września 2017

Nivea, Hairmilk, Ekspresowa odżywka regenerująca, Struktura włosów: Grube

Jakiś czas temu pisałam Wam o nowej odżywce do włosów Nivea, Hairmilk - KLIK, która jest przeznaczona do grubych włosów. Sprawdziła się u mnie dobrze, ale nie lepiej niż tradycyjne odzywki Nivea. Nowa linia powstała, aby w sposób szczególny zadbać o włosy o strukturze grubej, cienkiej lub normalnej. Ja posiadam włosy o strukturze grubej dlatego wybrałam tę linie odżywek. Dziś chcę Wam troszkę opowiedzieć o ekspresowej odżywce regenerującej w spray, która jest skierowana do włosów grubych, ale też suchych i zniszczonych.
Nivea, Hairmilk, ekspresowa odżywka regenerująca

Nivea, Hairmilk, ekspresowa odżywka regenerująca zaspokaja 7 potrzeb włosów o grubej strukturze. Stworzona by ekspresowo i bez obciążania regenerować włosy.

1. Głęboko pielęgnuje
2. Ułatwia rozczesywanie
3. Chroni przed uszkodzeniami termicznymi
4. Chroni przed łamaniem się włosów
5. Wzmacnia włosy
6. Dodaje objętości
7. Nadaje blask
Nivea, Hairmilk, ekspresowa odżywka regenerująca
Ta odżywka jest świetna! Włosy po niej są miękkie, gładkie, elastyczne, rewelacyjnie się rozczesują i faktycznie są chronione przed ciepłem suszarki i prostownicy. Odżywka ma piękny zapach, choć trochę inny niż klasyczny Nivea, który długo utrzymuje się na włosach. Włosy raczej nie są zregenerowane, bo nie da się ich odbudować odżywką, ale na pewno lepiej wyglądają i lepiej współpracują podczas stylizacji. Są lśniące i przyjemne w dotyku. Stosuje ją zaraz po umyciu włosów i oczywiście nie spłukuję. Używam jej razem z tradycyjną odżywką do spłukiwania, ale dobrze się też sprawdza samodzielnie. Fajne jest to, że mam jeden produkt, który działa jak odżywka a dodatkowo chroni moje włosy przed ciepłem suszarki.

Jestem z tej odżywki bardzo zadowolona, serdecznie Wam ją polecam i na pewno będę do niej wracać. Kosztuje około 15 zł za 200 ml, ale warto polować na promocję. Jest wydajna i bardzo przyjemna w użytkowaniu. Uwielbiam ją! Dawno nie byłam z żadnego kosmetyku tak zadowolona :)

A może Wy już używałyście tej odżywki? A może dopiero ją wypróbujecie? Czekam na Wasze komentarze :)♥

Buziaki, Margaritess. :)

4 komentarze:

  1. słyszałam dużo dobrego o tej serii produktów Nivea ;) nie miałam ich jeszcze co prawda, ale niewykluczone, że kiedyś się skuszę :) być może nawet na odżywkę, o której piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę odżywkę, ale u mnie akurat nie daje dobrych efektów. Wygładza nieco włosy i ułatwia rozczesywanie, ale obciąża je i powoduje szybsze przetłuszczanie. Z całej serii ten produkt oceniam najsłabiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spodziewałam się aż tak dobrego działania! Dawno nie testowałam nowości Nivei, ale muszę przyznać, że ta odżywka mnie kusi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio było dużo szumy wokół tej serii mlecznej i w sumie sama jestem jej ciekawa. Skoro piszesz, że jest dobra, to z Twojego polecenia ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń