poniedziałek, 18 września 2017

Yankee Candle, Star Anise & Orange

Jesień rozgościła się u nas na dobre i choć dziś słoneczko przebija się przez chmury to jest już zimno. Trzeba się ogrzać blaskiem świec i aromatem pachnących wosków :) Wypalam swoje zapasy woskowe, aby móc dokupić sobie coś nowego. Dziś będzie o nieco dziwnym zapachu wosku Yankee Candle - Star Anise & Orange.


Wosk ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu soczystego plasterka słodkiej pomarańczy połączonej z orzeźwiającym, gwiaździstym anyżem.

Nie lubię anyżu i nie wiem co mnie podkusiło, aby zamówić ten zapach... No i niestety nie było to pozytywne zaskoczenie. Zapach nie przypadł mi do gustu właśnie za sprawą anyżu. Anyż jest mocno wyczuwalny, zapach jest mocny i intensywny. Pomarańczę czuć słabo, choć stara się przebić. Ten zapach gryzie mnie w nos, jest dla mnie zbyt mocny i przede wszystkim nie podoba mi się aromat anyżu. Jeżeli Wy lubicie anyż to ten zapach est dla Was, ponieważ ta nuta zapachowa jest tutaj bardzo mocno wyczuwalna. Ten wosk znajdziecie TUTAJ a pozostałe zapachy Yankee Candle TUTAJ.

A Wy znacie ten zapach? Podoba Wam się?

Czekam na Wasze opinie ♥

Buziaki, Margaritess. :)
 

11 komentarzy:

  1. O prosze ja akurat tego nie znam :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/komplet-dresowy-disneya.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go, zapach anyżu mi ie przeszkadza, :)

    OdpowiedzUsuń
  3. za anyżem nie przepadam więc chyba bym nie zaryzykowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze muszę kupić kominek w końcu bo woski mam i leżą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja anyż lubię ;) i możliwe, że wosk by mi się spodobał :) chociaż też nie wiem, czy nie byłby za mocny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anyż to zdecydowanie nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie, nie, nie lubię anyżu, więc witam w klubie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że Ci się nie podoba. ciekawa jestem czy mi by zapach przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie lubię anyżu, więc zapach zdecydowanie nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi! Great post and I love your photos!
    Can you follow me? I follow you. ;)

    Have a lovely day!
    Tsukiakari from murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń