czwartek, 26 października 2017

Decoupage na Halloween

Dziś przychodzę do Was, aby pochwalić się moim nowym hobby :) Jak już widzicie po tytule, tak, to decoupage. Od dawna podobały mi się rzeczy robione tą metodą, ale na dobre przepadłam oglądając prace Gosi - starepianino.pl. Na początku nie myślałam o tym, aby sama zacząć, jednak mój chłopak przekonał mnie do tego, żeby spróbować. Obejrzałam kilka filmików, trochę poczytałam i tak oto powstało kilkanaście moich prac. Jako, że zostało kilka dni do Halloween, to pokażę Wam co ciekawego powstało inspirowanego właśnie motywem dyni.

Z okazji Halloween powstały dwie podstawki pod kubek lub na przykład świece oraz dwustronna zakładka do książki. Powiem Wam szczerze, że z podstawek jestem bardzo zadowolona, podobają mi się :) Z zakładki już trochę mniej, zwłaszcza jak zrobiłam drugą stronę, ale myślę, że nie jest aż tak źle jak na początek.

Nie robiłam dużo ozdób na Halloween, ponieważ nie obchodzę jakoś szczególnie tego święta, zresztą mam kilka świeczników i to mi wystarczy :) Miałam pomysł na podkładki i zakładkę, więc to zrobiłam. Pewnie fajnie wyglądały by jakieś bombki, zawieszki, ale i tak nie miałabym gdzie tego powiesić ;)

Jak Wam się podobają moje prace? Wiem, że Halloween to kontrowersyjne wydarzenie, jednak chciałabym abyście skupiły się na samym pomyśle i wyglądzie moich prac :) Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

11 komentarzy:

  1. masz lepsze początki niż ja, czekam na więcej Twoich prac, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :* To są moje drugie prace, takie zupełnie pierwsze pokażę w następnym poście :)

      Usuń
  2. Sama kiedyś chciałam się tym zająć, ale pewnie bym nie umiała

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne rzeczy :) zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie taka zdolniacha, ale wkręciłam się w to :) Dziękuję :)

      Usuń
  4. Hallowen uwielbiam <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń