wtorek, 31 października 2017

Miks zdjęć z października

Koniec miesiąca oznacza tylko jedno - miks zdjęć z października na moim blogu. Ten miesiąc minął mi szybko, dużo się też wydarzyło z czego jestem bardzo zadowolona. Oczywiście nie mogę Wam wszystkiego zdradzić, przynajmniej na razie, ale podzielę się z Wami moimi małymi okruchami codzienności. Miłego oglądania! :)

Jesień w październiku była przepiękna. Było ciepło, słonecznie i można było nacieszyć się pięknymi kolorowymi liśćmi. Pogoda na tyle sprzyjała, że posadziliśmy drzewka owocowe, maliny, jeżyny i agrest♥ Omnomnom ♥



 Ta mina wygrywa wszystko ♥
 Ciasto poduszkowiec, pierwsze po prawie miesięcznej przerwie bez pieczenia
Halloweenowy zawrót głowy

 Odrobina miłości ♥
 Akcja sweterkowa w Biedronce :) Kubek z poprzedniego roku
 To już na pewno ostatnie maliny w tym roku :(
Taki był mój październik a jaki był Wasz? Jak podobają Wam się moje zdjęcia? 
Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

8 komentarzy:

  1. To prawda, jesień była przepiękna. Ja się na sweterki w tym roku nie skusiłam, chociaż w każdej chwili może się to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku to prawdziwy wysyp malin był :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety swoich nie miałam a właśnie w pobliskim sklepie było mało :( Ale od następnego roku będę mieć swoje malinki :D ♥

      Usuń
  3. Miseczka sweterkowa jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie podsumowania :)
    Jaki śliczny kociak <3 Też mam szaraczka :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to ciasto, masz gdzieś przepis? :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kot! I ten jego jęzorek :D Hehe. Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń