piątek, 20 października 2017

Nowości książkowe

Dziś chciałabym Wam pokazać jakie nowości książkowe pojawiły się ostatnio w mojej biblioteczce :) Nie jest tego dużo jednak zdecydowałam Wam je pokazać. Dwie z nich to książki z wymiany, w której ostatnio brałam udział a dwie pozostałe to książki mojego dzieciństwa, które zapragnęłam mieć u siebie i co jakiś czas do nich wracać :)

Zacznę może od książek z wymiany. Udało mi się wymienić tylko dwie książki. Pierwsza z nich to "Naturalna Pani Domu" Karyn Siegel - Maier. Jeszcze jej nie czytałam, ale z tego co zdążyłam przejrzeć, to myślałam, że będzie trochę inna, że będzie w niej dużo trików na naturalne sprzątanie, to znaczy z użyciem octu, sody czy innych łatwo dostępnych składników a jak na razie widziałam w niej dużo dziwnych ziół i olejków i raczej nie chcę mi się robić własnych proszków do prania czy tabletek do zmywarek :))

Druga to książka dla dzieci chociaż dzieci nie mam :D "Bajki z Kraju Mikołajów" Anna Sójka. Ale jako że zbliżają się Święta, to postanowiłam zdobyć bajki świąteczne, w dzieciństwie takich nie czytałam, to nadrobię teraz :D
Pozostając w klimacie świątecznym, kupiłam sobie "Opowieść wigilijną" Karola Dickensa. To dla mnie bardzo wartościowa i sentymentalna książka. Czytałam ją w podstawówce, byliśmy na niej w teatrze razem z klasą. Rok temu widziałam film i chciałam mieć ją w swojej kolekcji i wracać do nieje kiedy chcę, zwłaszcza w okresie świątecznym.
Ostatnia książka, która kupiłam to również powrót do dzieciństwa "Lassie, wróć" Eric Knight. Tę książkę również pamiętam z podstawówki, film widziałam kilkanaście razy. Uwielbiam tą opowieść jak i również bardzo podobają mi się owczarki collie. Powiem Wam w sekrecie, że moim marzeniem jest w przyszłości mieć owczarka szkockiego, ale zobaczymy jak się życie ułoży. Na razie mam książkę :)
To już wszystkie moje nowości książkowe. Domyślam się, że dwie ostatnie pozycje na pewno znacie ze szkoły - tak jak ja. Lubicie te książki?

Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

9 komentarzy:

  1. mi też udało się tylko wymienić dwie książki, no nic, może w następnej edycji będzie lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opowieść wigilijna, widziałam film, ale książki chyba nigdy nie czytałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Opowieść wigilijną i chyba muszę do niej wrócić

    OdpowiedzUsuń
  4. Wstyd przyznać, ale ani nie czytałam, ani nie widziałam Opowieści Wigilijnej. Nadrobię to w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam Lessie wróc i bardzo lubię

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak , film o Lassie to wręcz nasze dzieciństwo ;)

    OdpowiedzUsuń