poniedziałek, 9 października 2017

Ozdoby ręcznie robione

Wiecie już, że uwielbiam zakupy do domu. Wspominałam Wam również o tym, że uwielbiam rzeczy ręcznie robione. Obojętnie czy jest to decoupage, szydełkowanie, bransoletki - wszystko bardzo mi się podoba. Choć przyznam szczerze, że do niedawna nie wiedziałam, że można robić tak piękne rzeczy na szydełku. Dowiedziałam się o tym z Instagrama. Można na nim znaleźć wiele profili, które oferują ozdoby do domu zrobione właśnie na szydełku. Mnie osobiście przypadł do gustu zwłaszcza jeden profil :)

Mówię tutaj o profilu Doroty - pracownia_sielska_chata. Dorotka wykonuje przepiękne ozdoby na szydełku - różnego rodzaju podkładki, np. kotki, serduszka, gwiazdki, kwiatuszki. Robi również ozdoby choinkowe, koszyczki, poduszki a nawet czapki i opaski. Zajrzyjcie do niej koniecznie a na pewno się zakochacie :)
Ja zdecydowałam się na zakup dwóch podkładek kotków w odcieniach szarości. Są przepiękne i przeurocze :) Szarość pasuje mi do wnętrza a kotki to przecież moja miłość :) Są nieco większe od tradycyjnych podkładek pod kubki i mogą służyć również jako podkładka pod świeczki lub po prostu jako ozdoba stołu.
Dorotka była tak miła, że zrobiła specjalnie dla mnie ( ale są już w ofercie ) podkładki serduszka ♥ Serduszka są w dwóch kolorach: szarym i różowym. No są po prostu piękne :) Ślicznie wyglądają na stole. Wszystkie podkładki są sztywne i stabilne.
Dajcie znać czy podobają Wam się moje podkładki :) Zajrzyjcie koniecznie na profil pracownia_sielska_chata i zobaczcie jakie tam są ładne rzeczy :) Gdybym mogła to chyba kupiłabym wszystko co Dorotka robi i poszłabym z  torbami :D

Czekam na Wasze komentarze♥

Buziaki, Margaritess. :)

5 komentarzy: