poniedziałek, 13 listopada 2017

Kolejne serduszka i nowe podkładki

Moja decoupagowa mania trwa w najlepsze! Co chwila tylko dokupuję farby i klej, bo znikają mi w zastraszającym tempie :) Na pewno dobrze działa na mnie okres przedświąteczny i chęć robienia ozdób na choinkę, ale te pokażę Wam w kolejnym poście. Dziś pokażę Wam kolejną dawkę serduszek, tym razem mniejszych oraz dwie podkładki pod kubki we wzorze folkowym, ale nieco inne niż ostatnio.

Zauroczyły mnie te małe serduszka, szkoda, że miałam ich niewiele. Serduszka są oczywiście dwustronne, jednak wzór może nieco się różnić. Będą idealne na choinkę :)
Wzór folkowy to ostatnio jeden z moich ulubionych, przepięknie wygląda na serduszkach :) Ale w moich pracach nie mogło też zabraknąć moich ukochanych kotków ♥ Dlatego też powstało dwustronne serduszko :)
Zrobiłam też dwie nowe podkładki pod kubki, wzór nadal folkowy, ale ciemniejsze kolory. Ten zestaw chyba powędruje pod choinkę jako prezent dla kogoś :)
Na dzisiaj to tyle :) Jak podobają Wam się moje nowe prace? Przygarnęłybyście któreś serduszko?♥

Czekam na Wasze komentarze i opinie :)

Buziaki, Margaritess. :)

7 komentarzy:

  1. będziesz miała piękną choinkę w tym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie je robisz <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/white-pink-crop-top.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, pięknie CI wyszły Gosiu, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaaa, wersja "coffee" mnie zauroczyła. W sam raz dla takiej kawoszki jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają! Poproszę też świąteczne wzorki :)

    OdpowiedzUsuń