wtorek, 28 listopada 2017

Miks zdjęć z listopada

Dziś chciałabym podzielić się z Wami miksem zdjęć z listopada. Lubię sobie przypomnieć i powspominać co się działo przez cały miesiąc. Czasami nazbiera mi się dużo zdjęć a czasem jest mi trudno znaleźć coś ciekawego. Zobaczymy jak będzie tym razem, bo jeszcze nie przeglądałam jakie zdjęcia zrobiłam w tym miesiącu. No to zaczynamy i zapraszam Was do oglądania :)


Pierwszy raz w tym roku jadłam rogale świętomarcińskie. Nie wiedziałam, że są takie dobre! Szkoda, że można je spotkać tylko raz w roku. 
Moje boróweczki tak pięknie zmieniły kolor na jesień. 
 Listopad obfitował w wieczory przy świecach ♥
Koszyczek serduszko z Pepco świetnie się sprawdza na owoce

Kawka i coś słodkiego - idealny weekend :)
 Moje koty regularnie mnie zdradzają...
 Na pocieszenie mam nowego świeżaka :D
 Kilka nowych ręczniczków do łazienki
 Chusteczki do sprzątania oraz odświeżacz z Biedronki o zapachu zimowego lasu. Cudownie pachną ♥
 Znowu kawa i słodycze :D
 Moje dostojne kocurki ♥ Bardzo je kocham ♥
 ♥♥
Tak było u mnie w listopadzie a jak było u Was? Podobały Wam się moje zdjęcia? 

Buziaki, Margaritess. :)

8 komentarzy:

  1. Rogale wyglądają pysznie, ciekawe zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te świateczne zapachy!! Rewelacja to jest!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/blue-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jadłam jeszcze tych rogali.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :) ja również żałuję, że rogale są tylko raz w roku :( uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej podobają się twoje kotki :)

    OdpowiedzUsuń