piątek, 1 grudnia 2017

Blogmas 2017

Nadszedł najbardziej wyjątkowy czas w roku - grudzień, który będzie zakończony Świętami Bożego Narodzenia. Mój ulubiony okres w roku. Uwielbiam świąteczny klimat i przygotowania do Świąt. Zawsze staram się swoimi małymi rytuałami stworzyć świąteczną atmosferę. W tamtym roku cały grudzień dodawałam posty świąteczne i pomyślałam, czemu tego nie powtórzyć? Miło mi poinformować, że właśnie zaczynamy BLOGMAS. :) Na youtube jest Vlogmas, więc na moim blogu będzie Blogmas.
Blogmas

Posty nie będą ukazywać się codziennie, raczej co dwa dni. W głównej mierze będą o tematyce świątecznej, ale pewnie ukaże się też coś innego. Jak co roku zaopatrzyłam się w słodki kalendarz adwentowy :) Marzył mi się kalendarz z Milki i oto w tym roku go mam. Dostałam jeszcze dwa inne, więc grudzień będzie słodki :)♥
Blogmas
Blogmas
Cieszycie się na blogmas na moim blogu? Ja bardzo :)

Macie jakiś kalendarz adwentowy? Z czekoladkami a może z kosmetykami lub herbatą?

Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

6 komentarzy:

  1. Także w tym roku będę prowadzić Blogmas, to może być ciekawe doświadczenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak na razie kupuję dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawy grudzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo ciekawy pomysł, na pewno będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To w takim razie juz czekam na swiateczne wpisy <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń