sobota, 2 grudnia 2017

Muffinki na choinkę

Przyszła pora na to, abym pokazała Wam moje świąteczne zawieszki decoupage. Robienie ich sprawiło mi bardzo dużo radości, ogromnie się w to wkręciłam. Mam jeszcze kilka wolnych serduszek i może jeszcze coś stworzę. Oczywiście nie wszystkie są super idealne, ale to przecież ręczna robota :)) Dziś pokażę Wam moje ulubione zawieszki serduszka z muffinkami a w kolejnym poście pokażę Wam miks moich prac świątecznych. Wyczekujcie :) ♥
Muffinki na choinkę

Nie chcę być nieskromna, ale ogromnie podobają mi się akurat te moje zawieszki :)♥ Na tej pierwszej po drugiej stronie troszkę źle mi się przykleiła jedna muffinka, ale to nic :) Oczywiście serduszka są dwustronne.

Muffinki na choinkę
Ta z bałwankami to mój zdecydowany ulubieniec :)
Muffinki na choinkę
 No i ta też mi się podoba, nie będę dla siebie taka krytyczna :)
Muffinki na choinkę
Jestem bardzo zadowolona z tych zawieszek :) A jak Wam się podobają?

Czekam na Wasze opinie♥

Buziaki, Margaritess. :)

7 komentarzy: