poniedziałek, 18 grudnia 2017

Świąteczne podkładki pod kubki

Wspominałam już o tym, że okres przedświąteczny to dla mnie cudownie inspirujący czas pod względem tworzenia decoupage. Widzieliście już wszystkie ozdoby, które wykonałam, ale ostatnio tak mnie naszło na zrobienie świątecznych podkładek pod kubki i zobaczcie co z tego wyszło :)

Zrobiłam dwie podkładki pod kubki z muffinkami - to chyba nikogo nie dziwi :) Fajnie się sprawdzają w okresie przedświątecznym :) Wykonałam jeszcze dwie zawieszki serduszka. Jedna z bałwankami a z drugiej strony z mikołajem a druga ze świątecznym koteczkiem :)

Jak Wam się podobają moje prace? Co najbardziej Wam się podoba, zawieszki czy podkładki?

Czekam na Wasze opinie i dziękuję za miłe słowa pod poprzednimi postami z moimi pracami♥

Buziaki, Margaritess. :)

6 komentarzy:

  1. Boskie <3 ahhh

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetnie, mnie najbardziej podoba się... wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze prace, idealne do prezentów dla najbliższych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kociak przesłodki!
    Bardzo fajne prace :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne, Gosiu :) małe dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń