środa, 31 stycznia 2018

Miks zdjęć ze stycznia

Witajcie moje Kochane! Ależ długo mnie tu nie było. Moja nieobecność nie była spowodowana niczym szczególnym, po prostu brak czasu i troszkę brak weny. Nie będę obiecywać, że teraz wrócę do regularnych postów, ponieważ szykuje się u mnie duża zmiana, ale na pewno postaram się pisać częściej. Na początek zapraszam Was na miks zdjęć ze stycznia.

Miłego oglądania!

Moje koteczki w sezonie zimowych najchętniej leżakują na kanapie :)
Powiem wiosny przy śniadanku :)
 Obiadek ♥
 Trochę śniegu
Piłyście kiedyś napój aloesowy? Ja spróbowałam pierwszy raz i bardzo mi zasmakował :)
 Moje urodzinki ♥


Kawka w takim kubku lepiej smakuje :)
 A do kawki coś słodkiego :D
To już wszystkie zdjęcia, jakie chciałam Wam pokazać. A jak Wy spędziłyście styczeń? Teraz to już z górki do wiosny :)))

Jak podobały Wam się moje zdjęcia?

Buziaki, Margaritess. :)

7 komentarzy:

  1. a ja jestem ciekawa tej zmiany u Ciebie:)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. o prosze ile ciekawosci :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/kurtka-khaki-mix-stylow.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię oglądać zdjęcia posiłków :)
    Pozdrawiam! I zapraszam również do mnie. W końcu po miesięcznej przerwie powróciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, ciekawe co to za zmiana :) I wydaje mi się, ze przegapiłam Twoje urodziny, więc teraz życzę wszystkiego najlepszego, udanej zmiany i samych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń