środa, 13 czerwca 2018

Piąte urodziny bloga

Kochani, jak ten czas leci! Wydaje mi się, że tak niedawno zakładałam bloga, wiele rzeczy jest dla mnie takich nowych a tu już minęło 5 lat! Naprawdę sama nie wiem kiedy. Nie będę Was zamęczać statystykami, liczbami, bo nie to jest w blogowaniu najważniejsze. Najważniejsze jest to, że lubię to co robię, cały czas lubię dla Was pisać. Co prawda z małymi przerwami, ale wiadomo, że nie zawsze czas pozwala.

Oczywiście wiele rzeczy się zmieniło przez te 5 lat blogowania. Zmieniłam swoje nastawienie do kosmetyków, w ogóle do prowadzenia bloga i działalności w social mediach. Przestały mnie interesować nowości, które ciągle testuje tylko wracam do swoich sprawdzonych kosmetyków. Co nie oznacza, ze czasami nie lubię sobie poszaleć na zakupach :)
Zmieniłam też trochę nastawienie do życia, cieszę się z drobnych rzeczy, doceniam to co mam i nie biegnę ślepo za tym czego nie mam lub nie mogę mieć. Życie jest tak zmienne i nieprzewidywalne, że nie warto go tracić na gonienie ciągle za czymś lepszym, tylko trzeba się cieszyć tym co mamy, tym co jest tu i teraz.
Zmieniłam też miejsce zamieszkania co było i nadal jest sporą zmianą, ale bardzo pozytywną i długo wyczekiwaną. Każdy z nas się zmienia, rozwija, idzie do przodu. Ale blogowanie pozostało niezmienne. Cieszę się, że mimo chwil słabości nie poddałam się i nadal piszę. Tak jak wspomniałam, z różną częstotliwością, bo skoro blogowanie to nie moja praca a tylko pasja, to nie mogę poświecić temu maksimum swojego czasu. Dodatkowo rodzina i czas spędzony z najbliższymi zawsze będzie wyżej niż stworzenie nowego posta.
A teraz poczęstujcie się wirtualnie serniczkiem na zimno :) Bardzo Wam dziękuję, że do mnie zaglądacie, że komentujecie, że pozostawiacie po sobie jakiś ślad. Wiem, że nie jestem idealną blogerką. Nie mam cudownej jakości zdjęć, aranżowanych sesji zdjęciowych i nie piszę do Was o kosmetykach za tysiące złotych ani nie pokazuję markowych torebek. Dlatego jeszcze bardziej doceniam wszystkich Was, którzy jesteście ze mną. Bardzo dziękuję ♥ Zostańcie na dłużej ♥
Kochane, pozdrawiam Was serdecznie i jeszcze raz z całego serca dziękuję ♥

Jeżeli macie ochotę, to zostawcie komentarz, będzie to dla mnie idealny prezent na urodziny bloga :)

Buziaki, Margaritess. :)

12 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ten czas leci, kolejnych blogowych latek życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę samej satysfakcji z prowadzenia bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję, cudownie czytać takie słowa :)♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, sernik na zimno uwielbiam <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/06/motyw-kwiatow-na-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) super pomysłów i kolejnych owocnych lat życzę :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zjadłabym taki serniczek. :D Piękny post, wiele się zmieniło, ważne, że na lepsze. :) Gratuluję i życzę jeszcze wielu wspaniałych lat, bo świat blogowy jest naprawdę piękny. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń