poniedzia艂ek, 4 czerwca 2018

Truskawkowy zawr贸t g艂owy 馃崜馃崜

Sezon na truskawki trwa w pe艂ni a ja uwielbiam truskawki! W tym roku mam to szcz臋艣cie, 偶e nie musz臋 ich kupowa膰, bo mam ich bardzo du偶o u siebie w ogr贸deczku :) Ale jednocze艣nie mam takiego pecha, 偶e przez moje problemy zdrowotne nie mog臋 ich je艣膰 w czystej postaci :( Pozostaje mi delektowanie si臋 艣wie偶ym kompocikiem z truskawek a zapasy ju偶 pomrozi艂am, 偶eby cieszy膰 si臋 nimi zim膮 :) Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, abym mog艂a nacieszy膰 wzrok i dlatego dzi艣 poka偶臋 Wam kilka migawek z truskawkowego zawrotu g艂owy :))

Ten widok nie potrzebuje zb臋dnych s艂贸w :) Gdybym mog艂a normalnie je艣膰 truskawki na pewno robi艂abym ciasta, pierogi no i moje ulubione truskawki ze 艣mietan膮. Obecnie pociesza艂am si臋 koktajlami, kt贸re te偶 mi nie s艂u偶y艂y, ale kompocik jest idealny :) Tak jak wspomnia艂am, cz臋艣膰 z nich zamrozi艂am, 偶eby m贸c je wykorzysta膰 p贸藕niej w艂a艣nie do ciast lub do 艣niada艅 na ciep艂o.


A Wy macie u siebie truskawki czy kupujecie? Robicie z nich przetwory, mrozicie czy zajadacie prosto z krzaczka?

Czekam na Wasze komentarze, b臋dzie mi bardzo mi艂o je艣li si臋 odezwiecie :)♥

Podobaj膮 Wam si臋 moje truskawki? :D馃崜

Buziaki, Margaritess. :)

6 komentarzy:

  1. Ostatnio zjadam przynajmniej p贸艂 kilograma dziennie :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. uwielbiam truskawy! :) ale po wczorajszej akcji mro偶enia 10kg na chwil臋 obecn膮 mam ich serdecznie do艣膰 :D wi臋c spok贸j od nich... przynajmniej na kilka dni!

    OdpowiedzUsu艅
  3. Takie prosto z krzaczka najlepsze! Uwielbiam i czekam na nie przez ca艂y rok :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ja niestty musz臋 kupowa膰 je a takie ju偶 nie smakuj膮 tak dobrze :( ja najch臋tniej lubi臋 z nich koktajl

    OdpowiedzUsu艅