wtorek, 31 lipca 2018

Lipcowy miks zdjęciowy

Dziś przychodzę do Was z lipcowym podsumowaniem miesiąca. Znowu troszkę mnie nie było, ale tak bywa, że inne sprawy mnie pochłaniają. Pogoda nas rozpieszczała, choć przyznam szczerze, że nie miałam zbyt wielu okazji do pełnego cieszenia się pogoda, latem i wakacjami. Może sierpień będzie bardziej korzystny pod tym względem :)

Zapraszam do oglądania!

                                                                         Zbiory :)


 I nasza piękna begonia ♥
 Troszkę relaksu na balkonie
 Selfie w lustrze :D
 Upały, upały

 Przed wyjściem na grilla
 Nowy kwiatuszek :)
To tyle na dziś, tak w skrócie wyglądał mój lipiec :) Zapraszam Was na mój Instagram, tam jest więcej zdjęć :)

Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo u Ciebie smacznie i kwiatowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie u Ciebie, a najbardziej zaskoczyło mnie zdjęcie doniczki. Widziałam u mnie w okolicy takie, ale nie przypuszczałam że ten kolor tak pięknie będzie się komponował, z Twoim gruboszem wygląda idealnie.Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowite zbiory! Bardzo fajna doniczka u nowego kwiatka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo przyjemne wakacyjne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ten kwiatuszek mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maliny, fasolka... same pyszności :)

    OdpowiedzUsuń