wtorek, 3 lipca 2018

W moim ogrodzie

W moim ogrodzie jest dużo roślinek. Są stare drzewa, świerki, ale też nowe malutkie, są także drzewka i krzewy owocowe. Znalazło się też miejsce dla kwiatów, warzyw, traw ozdobnych i skalniaczka. Nie uda mi się wszystkiego Wam pokazać, tym bardziej, że cały czas uczymy się co gdzie i jak sadzić, jak pielęgnować, jak dbać, ale postaram się uchylić Wam rąbek z naszego ogrodu :)

Mamy kwiaty w doniczkach, w ziemi oraz na balkonie :) Znalazło się również miejsce na przepiękne trawki ozdobne oraz lawendę, która jeszcze jest mało okazała, bo niedawno ją wsadziliśmy.








Krzewy owocowe to nasze oczko w głowie :) Mamy maliny, jeżyny, borówki i agrest. Wszystkie tegoroczne, więc jeszcze mało owocują.
Malinki

 Borówki

 Jeżyny
Słoneczniki
Bób
 Dzika róża
Mieczyki, jeszcze nie rozkwitnięte
 A nawet grzybki :D
Mam nadzieję, że ogród Wam się podoba :) Nie pokazałam Wam jeszcze wszystkiego, więc na pewno takie posty będą się jeszcze ukazywać. Wiem też, że ta tematyka nie każdą z Was interesuje, ale będzie mi bardzo miło, jeżeli już klikniecie na ten post to pozostawcie po sobie ślad w postaci komentarza ♥ To wiele dla mnie znaczy, bo w ten ogród włożyliśmy i cały czas wkładamy wiele pracy z moim ukochanym ♥

Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

6 komentarzy:

  1. Ciekawy ogród ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA ZEGARKI I BIŻUTERIĘ (10 % zniżki)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. widać, że wkładasz w ten ogród dużo serca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie u Was.:) Lubię taką tematykę i jestem ciekawa kolejnych postów. Zdradzisz co to za fioletowy kwiatek w doniczce? Pozdrawiam serdeczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam cierpliwosci do pracy przy roślinach ale za to lubie patrzec :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Truskawki też mamy, ale już się wyowocowały :) Poziomkę samosiejkę ostatnio znaleźliśmy pod świerkami i chyba przesadzimy sadzonki do jednego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń