wtorek, 11 września 2018

Powrót i sukienka w kwiaty

Witam się z Wami po długiej przerwie. Nie wiem za bardzo od czego mam zacząć i czy ktoś w ogóle jeszcze mnie pamięta i na mnie czeka :) Zacznę może od tego, że pokażę Wam się w nowej letniej sukience, którą jak na razie miałam okazję założyć tylko raz. Sukienka jest w kwiaty, bardzo mi się podoba i super się w niej czuję :) Przepraszam za drewniana szopkę w tle - uroki życia na wsi :)

Wspominałam Wam jakiś czas temu o moich problemach zdrowotnych, przez które nie mogłam zajmować się blogiem tak jakbym chciała. Niestety te problemy skończyły się kolejną wizytą w szpitalu - tym razem leżałam tam prawie miesiąc. Przeszłam dość poważną operację żołądka. Nie będę wdawać się w szczegóły, bo domyślam się, że to Was kompletnie nie interesuje. Mam nadzieję, że teraz będzie już dobrze, że uporam się z kilkoma powikłaniami, które mi pozostały. Najważniejsze, że jestem zdrowa ( prawie ) i będę mogła powoli wrócić na bloga.


Nawet kotek załapał się na zdjęcie :)
Mam nadzieję, że podoba Wam się moja nowa sukienka oraz zdjęcia :) Szkoda, że tak mało w tym roku skorzystałam z lata, ale może jesień będzie jeszcze ładna. Chociaż wiadomo - to nie to samo co lato.

Czekam na Wasze komentarze, będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie mi kilka słów ♥

Buziaki, Margaritess. :)

11 komentarzy:

  1. Zdrówka i jak najszybszego powrotu do flrmu.
    Sukienka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest prześliczna, dużo zdrówka życzę i słonecznej jesieni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna sukienka i piękne wiejskie klimaty.:) Życzę duuużo zdrówka i wszystkiego tego, czego potrzeba. Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna sukienka :) Powrotu do zdrowia przede wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się bardzo, że operacja się udała i wracasz do zdrowia! Miło, że wróciłaś na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. współczuję pobytu w szpitalu :( mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze :*** pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukieneczka bardzo fajna :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/09/oswietlenie-w-mieszkaniu-jak-dobrac.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest bardzo ładna i idealnie się na Tobie prezentuje :) Pozdrawiam serdecznie i życzę powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń