piątek, 16 listopada 2018

Kilka nowości

Dziś przychodzę do Was z kilkoma nowościami. Nie będzie tego dużo, bo naprawdę mocno ograniczam kupowanie rzeczy niepotrzebnych ;) Ale będzie coś z ubrań, sprzęt domowy i coś do jedzenia :D Zapraszam!



Musiałam kupić sobie przejściową kurtkę ale troszkę cieplejszą. Wybór padł na klasyczną parkę z H&M. Bardzo mi się podoba, super wygodnie się w niej czuje i bardzo dobrze mi służy.
Narzeczony sprezentował mi takie oto buciki :) Zawsze nosiłam czarne lub brązowe na płaskim obcasie, więc postanowił, że dla odmiany powinnam pochodzić w jasnych koturnach :) I to był świetny pomysł ponieważ bardzo dobrze mi się w nich chodzi, są piękne i bardzo wygodne :)
Wspominałam Wam, że bardzo wypadają mi włosy i testuje różne rzeczy. Zachęcona wieloma opiniami kupiłam sobie ampułki do wcierania Seboradin oraz szampon przeciw wypadaniu włosów. Zobaczymy czy to coś da.
Wreszcie spełniłam swoje mini marzenie i kupiłam opiekacz Russel Hobbs Fiesta 3w1. Na razie robiłam tylko tosty i wyszły super, więc bardzo się cieszę, że w końcu w niego zainwestowałam :)
 W  moim salonie zagościła nowa poduszka w koty z Ikea :)
W Biedronce upolowałam taką śliczną bluzo sukienko tunike :) Szara w różowo fioletowe kwiaty. Jest piękna i bardzo wygodna :) Zobaczyłam ją w gazetce promocyjnej i w dzień oferty poszłam ją kupić a były już tylko dwie, więc ledwo zdążyłam :) Jest odrobinkę za duża, ale mniejszej nie było.
Nawet zwykły serek i twaróg mogą pięknie wyglądać :) Nie mogłam Wam nie pokazać tych pięknych opakowań :)
W Biedronce wypatrzyłam również takie galaretki w czekoladzie. Bardzo lubię takie cukierki a te smaki mnie zaciekawiły. Jedno opakowanie dla mnie, drugie na prezent :)
No i oczywiście odebrałam Słodziaka Rysia :)) Czyż nie jest uroczy? A Wy zbieracie naklejki na Słodziaki? ;)
To już wszystkie moje nowości. Mam nadzieję, że taki misz masz Wam się spodobał :) Podobają Wam się moje zakupy? A co Wy ostatnio fajnego upolowałyście?

Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

5 komentarzy:

  1. ja mam już dwa słodziaki i do odebrania dwie książeczki, ale na razie nie możemy ich dostać. Ciekawe nowości, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty wyglądają świetnie :) Też zazwyczaj chodzę w czarnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy.:) Nie zbieram słodziaków, ale mam trochę naklejek - w razie czego mogę podesłać. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post dear! You have a nice blog
    I follow you can you follow me back?
    I will be happy

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń