środa, 9 stycznia 2019

Zimowa Kraina

Witajcie po kolejnej długiej przerwie :) Moja nieobecność była spowodowana kolejnym pobytem w szpitalu -  to już żadna nowość. Później pochłonęły mnie przygotowania do świąt i czas spędzany z rodziną. Mam nadzieję, że Wasze święta upłynęły cudownie, na Sylwestrze bawiłyście się wyśmienicie i że Nowy Rok rozpoczął się dla Was pomyślnie :) Mój zaczął się całkiem dobrze, jest wiele planów na ten rok, ale co się wydarzy to zobaczymy. Na pewno czekają mnie kolejne pobyty w szpitalu i operacje, więc to jak na razie dla mnie się nie kończy :(

Ale dziś będzie pozytywnie, bo chcę Wam pokazać kilka zdjęć ze świątecznie przystrojonej Częstochowy. Niestety przed świętami nie udało nam się tam dotrzeć, ale zrobiliśmy to  kilka dni temu i nawet lepiej, bo mogliśmy spokojnie zrobić zdjęcia :) Zapraszam do oglądania!

Na Placu Biegańskiego w Częstochowie stanął przepiękny zamek ze światełek. Niesamowicie mi się spodobał! Nie widziałam jeszcze takiej dekoracji i na pewno nie było go w tamtym roku. Utrzymany jest w iśćie bajkowej kolorystyce :)
Nie zabrakło też tradycyjnie dużej, pięknej choinki. Akurat zdjęcia nie oddają tego jak ładnie wygląda, bo jeszcze słabo widać światełka.

Ta dekoracja to również dla mnie nowość. Sanie, które ciągną niedźwiadki, no urocze :)

 Jest też piękna szopka :)

 Ogólnie jest pięknie. Uwielbiam świąteczne dekoracje. Szkoda, że ten okres już się kończy, ale trudno. Trzeba iść dalej :)

Jak podobają Wam się te dekoracje? Ja mogłabym je oglądać godzinami :) Tylko było bardzo zimno, więc spacer był dość krótki :)

Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess :)

6 komentarzy:

  1. ŁAdnie :) JA jednak zimy nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i śliczne dekoracje. Nowy rok nie zaczął się za dobrze, oby przyniósł też lepsze dni. Życzę dużo zdrówka i wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne dekoracje, dużo zdrówka w tym nowym roku, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach! A ja nie byłam zobaczyć tych dekoracji z bliska :(

    OdpowiedzUsuń