wtorek, 7 maja 2019

Wielki powrót!

Cześć Kochane!

Nawet nie wiem co napisać... Tak długo to jeszcze mnie nie było! Nie wiem czy jeszcze o mnie pamiętacie, ale mam cichą nadzieję, że tak... Jednak niezmiennie cały czas pozostaję na Instagramie, więc tam mnie obserwujecie :)  Powodem mojej nieobecności były moje problemy zdrowotne, o których już wcześniej Wam wspominałam.


Po moim ostatnim wpisie również trafiłam do szpitala a później nie miałam ani ochoty ani weny, aby pisać bloga. Musiałam się skupić na sobie, na swoim zdrowiu i przede wszystkim na powrocie do zdrowia. Nie chciałam i nie mogłam się przemęczać. Muszę Wam powiedzieć, że nigdy nie byłam osobą silnie skupioną na rzeczach materialnych, zawsze moje główne wartości to były rodzina, bliscy i czas z nimi spędzony, ale podczas moich problemów zdrowotnych jeszcze bardziej to zrozumiałam i jeszcze bardziej się temu oddawałam. Zupełnie przestały mnie interesować kosmetyki, testowanie nowości, zabijanie się o jakieś produkty na promocjach - to nie moja bajka. Owszem, lubię zakupy, lubię kosmetyki, używam ich, ale tylko to czego naprawdę potrzebuję i co mi służy. Dużo bardziej cenię sobie spokojny czas spędzony z Narzeczonym na pielęgnowaniu naszego podwórka niż kolejne testy i recenzję kosmetyków. Co oczywiście nie oznacza, że takowe nie będą się pojawiać na blogu, bo na pewno coś się ukaże :)
Bardzo chcę wrócić do regularnego blogowania, bo naprawdę mi tego brakuje. Ale będę pisać wtedy, kiedy chcę i o czym chcę :) Nie ukrywam, że dużą rolę w moim powrocie i motywacje odgrywacie Wy - moi czytelnicy. Jeżeli jesteście nadal ciekawi co u mnie i kliknęliście w ten post, to proszę zostawcie po sobie ślad, abym wiedziała, że chcecie, bym dalej czasem coś do Was napisała :) Jeżeli macie jakieś pomysły o czym mogłabym dla Was napisać, to dajcie znać :)

Obecnie przygotowuję się do bardzo ważnego projektu i nowej roli, o czym wkrótce Wam powiem :)

Czekam na Wasze komentarze♥

Buziaki, Margaritess. :)

5 komentarzy:

  1. Miło widzieć Cię uśmiechniętą.:) Cieszę się, że masz zamiar wrócić do blogowania. Nie mam Instagrama i raczej nie zamierzam mieć, więc fajnie, że będą nowe wpisy. Pisz o tym, co Ci w duszy gra. Przesyłam moc serdeczności i życzę zdrówka oraz powodzenia w nowych projektach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za przemiły komentarz, to wiele dla mnie znaczy ♥

      Usuń
  2. Super że jesteś! Ogromnie jestem ciekawa tego nowego projektu, czekam na kolejne wpisy 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Gosiu, że nadal jesteś ze mną :)♥

      Usuń
  3. Mamy podobne doświadczenia :) Dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń