czwartek, 22 sierpnia 2019

Biała sukienka z Lidla

Pewnie doskonale wiecie, że jakiś czas temu Lidl uruchomił sklep internetowy, w którym można kupić wszelkie produkty, poza żywnością, które są sezonowe dostępne. Ucieszyłam się z tego powodu, gdyż bardzo często nie udawało mi się kupić tego co chciałam, ponieważ ten towar bardzo szybko się rozchodził. Jednak teraz ten problem minął i mogę kupować to co chcę :) Tak też było z tą sukienką. Wpadła mi w oko i po dwóch dniach była u mnie :)

Sukienka jest prosta, zwyczajna, przewiewna i letnia :) I właśnie dlatego tak bardzo ją lubię. Jest cienka, ma delikatną koronkę na dekolcie. Nadaje się zarówno na zwykły dzień jak i na jakieś większe wyjście. Jestem z niej bardzo zadowolona i cieszę się, że udało mi się ja zdobyć przez Internet.

 A na jaką okazje ją kupiłam dowiecie się w kolejnym poście :) Tutaj mały przedsmak :)

Jak podoba Wam się ta sukienka? Lubicie takie proste, klasyczne sukienki?

Czekam na Wasze opinie i komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

8 komentarzy: